sobota, 6 października 2012

Posty które mogłyście przeoczyć DIY

Cześć i czołem ;)

Pomyślałam sobie, że może warto by wrócić do postów które mogłyście przegapić , a mogły by się Wam jakoś przydać, zainspirować do działania.


Mamy sobotę , więc jakby więcej  czasu na wszystko , tak więc zapraszam ,
wystarczy kliknąć w zdjęcie.



a na koniec przypominam o kominowym candy -zapisy do 14 października . 
Zapraszam ;)


Mam nadzieję, że post przypominajkowy  się Wam spodobał ;)

Życzę Wam udanego słonecznego jesiennego  weekendu 

Buziaki ;*

22 komentarze:

  1. Fajne przypomnienie postów,bo racja większość zapomniała a ja tu widzę tyle ciekawostek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to podsumowanie ... sama już zapomniałam o różnych prostych rzeczach do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że już też nie pamiętałam co zrobiłam O.o

      Usuń
  3. Fajnie to wymyśliłaś, warto robić taki zbiorczy post co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że od czasu do czasu jak będę miała oczywiście co pokazać to będę takie posty robić ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Komin, komin. Dzięki Ci o Kropko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie sądziłam, że udało Ci się zrobić tyle tutoriali ;-) Post zbiorczy to dobry pomysł, łatwiej wszystko znaleźć.

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, raz może i trzeba by kiedyś poświęcić trochę czasu i nerwów i porobić etykiety zmienić szablon bloga i posegregować to wszystko ... hohoh ale kiedy...
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. O! proszę... nie wszystkie widziałam :)))
    Buziaki niedzielne od Maryś ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł na odswieżenie! Kropko, nie mogę doczekać się mego kominka, mam poda mi go dopiero za tydzień! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh coś mi się wydaje, że może już być za zimno na niego jak już dotrze ;( jednak liczę , że i tak się w nim na swoim blogu zaprezentujesz ;) Pozdrawiam

      Usuń
  8. a ja wszystko widziałam:)
    i wszystko mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ty dzielna ;* przerwałaś wszystko ;) Buziaki ;*

      Usuń
  9. Nic mi nie umknęło :>
    Zdolniacha z Ciebie Sis :**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...