piątek, 29 czerwca 2012

Ogórkowe LOVE ;p

Witajcie Kochane !

Dziś Wam pokaże Love i ogórki ;p 

Zwiedzając bezkresy Internetu trafiam na inspiracje napisów z drutu , tak mi się spodobały , że stwierdziłam, że muszę sobie taki zmajstrować ;)

efekty mojej pracy :



Najpierw napisałam Love na kartce papieru a drut gięłam według napisu ( tak jest łatwiej), bez owinięcia sznurkiem wygląda na wygniecione ale mi się podoba ;) zwłaszcza na ścianie ;p

a

moja inspirację zaczerpnęłam z bloga FAMILY CHIC   :


gdzie jest pokazane jak dodatkowo owinąć drut, ja w tym przypadku zostawiam nieowinięty , ze względu na urok surowości napisu, ale nie wykluczam opcji owinięcia go na zimę ;p

A teraz moje ogórki ;) uwielbiam małosolne ogóry , nie zliczę który to już słoik 4Litrowy w te lato ....
Zwiedzając Wasze blogi natrafiałam na Wasze słoje i przepisy na ogórki i stwierdziłam , że też się pochwale swoim słojem a co ;)

Przepis standardowy 1L wody,1 łyżka soli, koper, chrzan ,czosnek, ogórki.
Kiszą się szybciej jak mają ciasno w słoiku i jest on zakryty - takie rady dostałam od uroczej babuleńki na rynku gdzie kupowałam ogórki i powiem Wam, że się sprawdza i smakuje ;)


Pozdrawiam Was serdecznie ;*

21 komentarzy:

  1. Ładnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy napis, piękne ogórki :D ah ah nawet je polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy lubi lubi lubi oooo lubi lubi lubi! Ogóra lubi o ogóra lubi ;p

      Usuń
    2. LOL xD OoooOOoo bardzo to lubiiiiiiiii!

      Usuń
  3. Napis jest super! genialnie wygląda na ścianie ;o przydałoby się więcej takiego druta, żeby robić różne inne rzeczy ;D
    polubiłam te ogórki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny napisik, to jest super pomysl, drut mozna wyginac w napisy wedlug upodobania i humoru...Owiniety podoba mi sie jeszcze bardziej.
    Ogorki uwielbiam, ale nie moge ich kisic, bo w Italii gdzie mieskzam nie ma chrzanu;-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B. jeśli tylko chrzanu Ci brak kup nasionka zasadź i już masz ;) zresztą możesz wszystko zasadzić z nasionek. Gdzie są chęci i metoda się znajdzie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Też lubię takie ogórki :)
    A napis jest naprawdę fajny ,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu ;) ja bez małosolnych ogórków lata sobie nie wyobrażam , w tym roku po raz pierwszy sama zaprawiałam i okazało się to nie tak trudne jak myślałam teraz co tydzień prawie robię kolejny słoik , i taj w kółko ;p aż się sezon ogórkowy skończy ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Good day
    Ogórkowe LOVE ;p
    I really count on fresh news found on such a great article written by you. Thank you very much.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ogóraski mają te zaletę, że są szybkie w przygotowaniu i szybkie w jedzeniu ;) Ale ja wolę te w occie, jestem im wierna, no cóż, każdy ma swoje widzi-misię ;)
    A napis faktycznie- ciekawa rzecz i prosta w robieniu, taka dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a msza przepis na domowe ogórki w occie? ;)

      Usuń
    2. Ja nie, ale zagadnę moją mamę, która jest dla mnie ogórkową królową :D Takie pyszne, z niespodzianką ;)Dzisiaj pewnie juz nie, ale na dniach obiecuję Ci, że wrzucę na bloga :)

      Usuń
    3. Dziękuje ;) będę czekać cierpliwie i z chęcią spróbuje zrobić też i takie, bo w życiu nie robiłam takich ogórków ;) ah już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam

      Usuń
  8. świetne :) najlepsze są dodatki zrobione własnoręcznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) powiem ci, że bardziej mnie cieszą takie dekoracje ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  9. Niezły pomysł z tym drucikiem, duże pole do popisu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ta metoda daje duże możliwości ;)

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...