wtorek, 26 czerwca 2012

Jak uszyć komin ? To proste! DIY

Witajcie ;)

Od dawna myślałam co by tu praktycznego Wam pokazać i wymyśliłam komin!
  Lato mamy  raczej chłodne  dlatego myśle, że moje DIY Wam się może przydać ;)





1) wycinamy kawałek materiału , tak długi jak tylko chcemy, pamiętajmy jednak że zszywamy składając materiał na pół. - ja na podwójne przełożenie przez szyję zalecam długość wyjściową  ok 1m. Jeśli mamy materiał cienki wówczas zszywamy podszewkę z innego materiału ( zszywamy wówczas obie tkaniny na lewej stronie na całej długości wzdłuż najdłuższych brzegów prostokątnej tkaniny)

2) tak przygotowana tkaninę wywijamy na prawą stronę , i składamy tą prawą stroną do środka na pół !

3)  Tkaninę możemy jeśli nam to ułatwi szycie zaprasować , teraz należy zszyć ze sobą krótkie brzegi, które nam zostały niezszyte ;p

4) Wywijamy na prawą stronę! 

Gotowe! 



To bardzo proste ;) Potem możemy do naszego komina podoczepiać broszki aby nadać mu bardziej indywidualnego charakteru ;)
 Albo robić dużo różnych kominów jak ja i obdarowywać najbliższych np Siostrę " Yoko" autorkę bloga Yoko's art work.


I to tyle na dziś ;p

a na moim drugim  blogu nowy post  się pojawił , zapraszam ;)

Buziaki :****

18 komentarzy:

  1. Ymm powiedzmy, że coś tak rozumiem, jakie szczęście że mam Ciebie i nie muszę tego szyć sama :P i tak nie miałabym na czym :D >> mała uwaga zapracować czy zaprasować komin? :P nareszcie się rozpakowałam, wszamałam naleśnika i snikersa :D boshh nie mogę do siebie dojść x,x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha już poprawiłam ;p naleśnika? to tata wszystkich nie zjadł? O.o?

      Usuń
    2. nie :D ja zjadłam za luka :P a z tym zdj to przegięłaś! mogłaś dać jakieś ładniejsze :P

      Usuń
    3. to jest bardzo ładne ;p ładnie kominy się prezentują ;p a na nawet Cie podlinkowałam więc nie marudzić mi tu proszę ;)

      Usuń
  2. Ciekawe jak pomysłowy Dobromir w kominie się prezentuje... hmmm ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih no cóż dziś nie tak ładnie jak na rysunku ;p troszkę mnie przewiało i mam wygląd całkowicie niewyjściowy ;p

      Usuń
    2. Maryś uaktualniłam posta o zdjęcia w kominach ;) mówisz masz ! Nawet nalazło się zdjęcie z Yoko ;) I tak właśnie pomysłowy Dobromir się prezentuje ;) Buziaki

      Usuń
    3. Ha :))) cudne siostrunie :)
      Aż miło popatrzeć :)***

      Usuń
    4. Zgadniesz różnice wieku między siostrami ? ;) Spróbuj sił , może trafisz!

      Usuń
  3. No i ładnie sie prezentuje ale rozstrzygać o urodzie nie będę. Parys dał sie wrobić w takiejury pomiedzy Herą a Afrodyta i na co mu potem przyszło nie nie. Oba sa bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) też mi się oba bardzo podobają i obie są zrobione ze starych spódniczek i sukienek ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny blog, świetne pomysły :-) Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mormyszko, jak miło , że mnie odwiedziłaś i zostawiłaś tak miły komentarz ;)Pozdrawiam i wybieram się teraz do Ciebie ;)

      Usuń
  5. Super komin i tutek, już wiem, że skorzystam a i przy okazji poćwiczę szycie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) cieszę się , że Cie zmotywowałam do działania ;)

      Usuń
  6. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste i genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za opis, niby wszystko oczywiste, ale dla laika bardzo pomocne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...