środa, 3 października 2012

Wysyłam dziś paczuszkę ;)

Hej ho hej ho!

Oznajmiam , że dziś  w paczuszce opuszczą moje mieszkanko  pluszaki dla dzieci i komin jesienny 
w ramach akcji 

" Craftujemy dla Hospicjum CORDIS"

Jak widzicie do znanej Wam już trójki przytulanek  dołączył psiak w kratę ;)


Szycie maskotek sprawiło mi wiele radości , wcześniej tego nie robiłam więc bez trudności też się nie obyło ale trening czyni mistrza ;) 

Jeśli zechcecie zrobić coś dla dzieci ( wszystkie upominki zostaną im wręczone na Mikołajki )  lub na aukcję  z której całkowity dochód będzie przeznaczony na Hospicjum, macie jeszcze szanse 

zgłaszać się można do 15 października ,pozostawiając komentarz  TU

prace można nadsyłać do 15 listopada , więc jest jeszcze trochę czasu ;)

Zapraszam serdecznie do udziału w tej wspaniałej inicjatywie ;) 


Życzę Wam wszystkim dużo wewnętrznego i zewnętrznego słońca  ;)

22 komentarze:

  1. O widzę już od rana bloggujemy ;>
    Maskotki są super! Chwali Ci się, że pomagasz!
    Ave Ci :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, widzisz, widzisz. Zrobi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuszko nawet nie wiesz ile radości mi daje to, że oprócz pomocy bezpośredniej udało mi się też zaangażować inne dobre Duszyczki do udziału w tej akcji ;) To wiele dla mnie znaczy ;* Dziękuje ;)

      Usuń
  3. Bardzo chlubna akcja, i piękny twój wkład Kropko! Masz wielkie serce! I dużo miłości wkładasz w to co robisz! Swiat to doceni, bo dobroć wraca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś Ty zawsze mi tak wysłodzisz , że rozpływam się jak czekoladka w tych ciepłych słowach od Ciebie ;)

      Usuń
  4. Piękny pies!
    W ogóle jesteś niewiarygodna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że masz słabość do maskotek - ja też mam hehe ;) Dziękuje ;*

      Usuń
  5. Ojej..jaka fajna akcja:) Masz talent i wielkie serce. To miło, gdy ludzie pomagają. Chętnie bym też coś uszyła. Tylko gdzie to później wysłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) aby zapisać się na akcje , zostawiasz komentarz pod postem tu : http://uszytyswiat.blogspot.com/2012/09/craftujemy-dla-hospicjum-cordis.html , najlepiej podaj maila do siebie , wówczas Kasia która to organizuje , wyśle Ci na maila co i jak dalej ;) Buziaki

      Usuń
  6. Wspaniała akcja. Warto pomagać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna akcja:)
    świetne cuda wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość paczuchy śliczna! Cieszę się, że trafiłyśmy na siebie dzięki tej akcji(:

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam wczoraj w Hospicjum i widziałam te śliczności! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ;) Bardzo dziękuję, za miłe słowa , mam nadzieję że się spisze moja Pluszowa Ekipa i da dzieciakom wiele radości. To ja dziękuję, że mogłam w tym uczestniczyć Kasiu , jesteś niezwykła ;* Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...