piątek, 26 października 2012

Odrobina magii

Witajcie ;)

Jak tam u Was pogoda i jesienne nastoje?  Ja się w miarę trzymam, posiłkuję się czekoladą i staram się nie narzekać ;p Jestem na etapie planowania wieczorka Halloweenowego dla dorosłych ;P
Szperając w Internecie można znaleźć sporo inspiracji , ja głównie bazuję na obrazkach z Pinterest

http://pinterest.com/search/?q=Halloween
 Mam już zaplanowane ciasto czekoladowe - cmentarzysko, żelki robale, i kilka innych łakoci, obmyślam danie główne i napoje- co lekko mi jakoś nie przychodzi. Dekoracje też będą obfitować w gazę i czarne nietoperze, nie zabraknie też lampionów mumii, o których była mowa (tu)
Zupełnie jeszcze nie mam pojęcia za co się przebiorę i jak umaluję, ale kusi mnie bycie wróżką  coś jakby starą Cyganką ;) mogłabym wróżyć z kart , fusów albo lanego wosku.
I jak tak sobie marzyłam o tym wszystkim to mi się przypomniało o pewnym niezwykłym Panu 

http://projects.latimes.com/hollywood/star-walk/david-copperfield/


 David Copperfield

Poznajecie? Ktoś Go w ogóle jeszcze pamięta ?
Mamusiu jak on potrafi zaginać rzeczywistość , pamiętam jak całą rodziną siadaliśmy przed telewizorem i podziwialiśmy jego umiejętności , ba a nawet siedziałam z nosem w ekranie starając się dopatrzyć jakiegoś przeoczenia z jego strony , bez skutecznie ... i dobrze ;) 
Dzięki temu mam w życiu odrobinę magii, przecież nie wszystko trzeba analizować i rozumieć ;)

Same popatrzcie jakie piękne ... To magia ;) 


Nie będę zawalać posta filmikami choć nie powiem , nie powiem mam na to ochotę ;) zainteresowanych i głodnych więcej magii tegoż Pana odsyłam tu  ( klik )

A spragnionych wzięcia udziału w moim candy z Bambi odsyłam (tu),  
taki słodki przytulak jest do wygrania  , nie krępujcie się , nie tylko dzieci lubią się przecież przytulać ;)



Miłego dnia ;*


23 komentarze:

  1. Pamietam programy D.C w polskiej tv, byly niesamowite:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj były! A gdzie mi się ten D.C. teraz podziewa? zniknął na prawdę ;D szkoda ;/ ale niech sobie żyje szczęśliwie i w zdrowiu gdziekolwiek jest ;)

      Usuń
  2. Proponuje poncz z lodową ręką w środku,wygląda straszliwie:)poszukaj w googulcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi wpadlo do glowy wlasnie, ze lodowa dlon mozna zrobic w gumowej rekawiczce, w googlu nie znalazlam :(, moglaby plywac w szklanej misie z bloody mary albo campari , az nabralam ochoty :)

      Usuń
    2. cudnie, macie świetne pomysły ;)

      Usuń
  3. :) znowu zmiana :) ho, ho...też cudnie. Lubię tu zaglądać :) Rzeczywiście na Pinterest jest sporo fajowych przepisów i pomysłów. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, miło mi to słyszeć, a zmieniłam bo jakoś mi się dyniowo zrobiło tak wyszło ;) kobita zmienną jest ;)

      Usuń
  4. Widzę, że teraz pomarańczowo-jesiennie :) Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) a coś tak mnie widzisz Mery zawiało na pomarańczowo dyniowo i kropkowo ;)

      Usuń
  5. pięknie tu u ciebie!
    nie wiedziałam, że ty taka romatyczna jesteś;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jestem jestem , może nie do przesady bo trochę jestem też łobuz i trochę szalony naukowiec ale serducho mam na właściwym miejscu i jestem też zakochana bez pamięci od wielu wielu lat i to tak się potem przekłada na światopogląd no i na moje posty oczywiście ;) ;*

      Usuń
  6. Ale fajny wieczorek się zapowiada :) Magia piękna ,a po Bambiego już dawno się zgłosiłam ;) dziękuję kochana za ciepłe słowa w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) no cóż, każda okazja by się pobawić jest dobra ;)

      Usuń
  7. o jakie tu piekne zmiany, jeszcze jaśniej i przejrzyściej, początkowo myślałam, że zabłądziłam w sieci i Ty - to nie Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz a tu się okazuje , że ja to ja ;) taki psikus ;p Cóż przyszła mi ochota na zmiany ale zmiany na lepsze ;) i po komentarzach zaglądaczy myślę, że się udało ;) :*

      Usuń
  8. też pamiętam tego Pana:) oj czarować to on potrafi:))) a taka impreza Halloween'owa to fajna sprawa, powodzenia w przygotowaniach:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję aby nie zapeszyć ;)A Pan fajny , strasznie ciesze, że mi się o nim przypomniało , o znów poczułam się jak dziecko ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Październikowy look. Przyjemny :)
    U nas białoooo i sypie i sypie. Jak w bajce :)
    Ooo, będąc małą dziewczynką oczarowana byłam sztuczkami Pana Davida
    Ściskam, Anusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje, że ja też byłam a nawet po latach jestem oczarowana i zaczarowana ;) Dziś u nas też trochę padał śnieg, dziwnie się z tym czuję jakoś mi za wcześnie ale pewnie to ok bo gwiazdory w czekoladzie już na półkach sklepowych stoją ;) Chyba wcześnie jakoś to wszystko ale cóż.

      Usuń
  10. Intrygujące i zaskakujące zatem będzie Halloween u Ciebie :) Pana D.C. pamiętam :) - on działa cuda!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) Też wspominam tegoż Pana z sentymentem ;)

      Usuń
  11. Ale się u Ciebie zmienia, co wejdę to niespodzianka :D
    Ach, ale ja z czym innym! Przypomniała mi się ta piosenka, może Ci się przyda, może ją znasz :) http://www.youtube.com/watch?v=gwnu3taz4l8
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...