wtorek, 28 maja 2013

Candy robię bo Was uwielbiam ;)

 Ogłaszam Candy ! ;)

Wczoraj kolejny już raz się urodziłam nie powiem które to już urodziny bo kto by tam liczył ;p 
 i skoro miałam tyle radości  i słodkości
 to chcę i Was  obdarować
a skoro zaczynam szyć przytulanki to nie może być inaczej i nagrodą jest przytulak .

Rzeczą oczywistą jest,  że :

Szukam najwspanialszego domku dla Felusia ;)

Przyśnił mi się, wstałam z samego rana narysowałam szkic
 i go uszyłam...
Teraz czeka tylko aż jakieś maleńkie raczki go przytulą ;)

Zasady:

1. Zapisy trwają od dziś 28 maja do dnia moich imienin czyli 26 lipca do godziny 00:00.
2. Żeby wziąć udział trzeba być posiadaczem bloga
3. Na pasku bocznym swojego bloga umieścić wybrany baner, podlinkowany linkiem z tym candy
4. Nie jest  konieczne ale było by mi bardzo miło jak mnie ktoś polubi na FB (klik) ;)
5. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie.
6. O ile będę mogła paczkę wysłać na terenie Polski udział mogą brać również osoby z innych miejsc na   świecie ;)
7. Jeśli zostaniesz publicznym obserwatorem mojego bloga , bo Ci się podoba i chcesz czasem mnie odwiedzić to sprawi mi  dużą radość . Nie jest to jednak konieczne!


Byłeś już na stronie mojego sklepiku? -Zaczną się  wkrótce pojawiać nowości, zapraszam ;) KLIK

Wszystkiego miłego ;*


72 komentarze:

  1. Felka polubiłam od pierwszego wejrzenia! Może to przeznaczenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj BOSKI Feluś! :DD
    w domku mym mieszka ktoś kto go z miłą chęcią utuli i wycałuje :)
    także ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kierowana malutkimi rączkami mojego Władcy klikam po Feluśka:) znaczy się ustawiamy sie w kolejce, a dogodne warunki bytu jakby co zapewnimy! :))
    banerek u nas:
    benkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Tak :D Ja go przygarnę, mogęęęęęę?

    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. też z chęcią wyciągamy rączki po niego ;) oj nei bedzie mu źle w nasyzm małym przybytku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazlam sie tu przez innego bloga
    Podobaja mi sie twoje wytworki :)
    zapraszam do mnie :
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    Na candy sie pisze oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OO felusia to ja chcę :D umieszczam banerek z linkiem i piszę się jako Margarett :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się na candy:) super przytulak dla synusia Arusia:)
    Zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam z dekupage ale zawsze od czegoś trzeba zacząć:)
    Pozdrawiam:)
    Kinia http://dekupagekinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki on śliczny! trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i zostaję a przy okazji stanę do zabawy:)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja chrześnica z chęcią go obdarzy uczuciem i opieką. ;)

    Polubiłam, obserwuje także z chęcią jeszcze do Ciebie zajrzę ;)
    Banerek tez dodany ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki!
    Zgłaszam chęć udziału :D
    Pozdrawiam
    Kaja
    kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeeeej jaki słodki *___*
    Zgłaszam chęć udziału !

    obserwuje a baner jest tu:
    so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna przytulanka:)
    Malutkie łapeczki mojego synka chętnie przytulą Felusia, a serduszko pokocha, bo inaczej po prostu nie da się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój synek z chęcią by go przygarną, zgłaszam się:D banerek na blogu za sekunde bedzie. chetnie tu pozagladam czesciej:Dpozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. co za słodziak :D

    na FB; Ameno Roterdam

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny zapisuję się w kolejce:) banner na martzuza. blogspot.com. Miło tu zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę chcę :P
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się z wielką przyjemnością :)
    Obserwuje już od dawna :)
    Zapraszam też do mnie po Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to się stało ze nie widziałam tych cukierasów??!
    zapisuję się oczywiście :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. słodki...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. moja łapka również w górę leci i z miłą chęcią zapisuje się do zabawy oraz pozostawia banner na pasku bocznym mojego bloga!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja znam osobiście posiadaczkę takich włąsnie małych rączek, które chętnie by go przytulały :P
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  24. Oszalałam na punkcie tej przytulanki i byłaby idealną pierwszą zabawką dla naszego malucha, o którym niedawno się dowiedzieliśmy :)

    Obserwuję i bloga i facebook'a, a banerek jest na: www.bellove.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Felek, jak mój tata! Dobre! Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwne, że dopiero się zapisuję??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest bardzo przystojny! :) Chciałabym, aby u mnie zamieszkał :) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem! Dawno nie brałam udziału w żadnej zabawie, więc może się poszczęści po takiej długiej przerwie.Byłoby coś dla mojej córci.
    Tule

    OdpowiedzUsuń
  29. Synek na pewno chętnie przytuli :)
    26 lipca to dobry dzień na imieniny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam twórcze prace, a ta jest bardzo wymyślna. Moje dzieci chetnie zaproszą go do swego grona. Pozdrawiam z IE. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    http://world-inn-my-hand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. słodki, dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub polubienie na bloglovin:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. ;)

    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. ależ on słodziuchny:)
    dopisuję się do lubiących i chcących:)
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne masz sny jak powstają potem takie cuda :).

    Mi się ostatnio śnił robal gigant, który mordował ludzi i weź potem z tego jakąś inspirację hihi.

    Ja oczywiście też chętnie przygarnę takiego przystojniaka :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój synek zauroczony Felusiem ;)
    Baaardzo chętnie przyjmiemy go do naszego domku.
    www.zielonashamandura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale słodziak :) Z przyjemnoscią i ja spróbuję szczęścia :) Mój Michałek byłby zachwycony :) Pozdawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział! :)

    Mój blog: www.miasto-recenzji.blogspot.com
    http://miasto-recenzji.blogspot.com/p/konkursy_2.html
    Fb polubione, blog pod obserwacją :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Też biorę udział :)
    Śliczne są te przytulanki :)
    Blog obserwuje,polubiłam na Fb i dodałam banerek na moim blogu mamzadarmo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny Feluś, ustawiam się w kolejce, banerek wklejony ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Banerek wklejony, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam chęć do zaadoptowania Felusia:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wpadł mi Felunio w oko :)) Dołączam do zabawy, banerek u mnie: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    a i Twoim fanem zostaję z miejsca! :)
    Wakacyjne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  45. chcę gooo *.*
    obsewuję, bo chcę tu wchodzić! Ola Faks
    na fejsbuku Aleksandra F****
    banerek na www.cookplease.blogspot.com
    mailto faxcooks@gmail.com
    buziaaaki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ooo super miś ! :)

    Biorę udział, mój baner :
    http://szalonadarmowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kropeczko, jakoś mi umknęło, że Candy, ale oczywiście z ogromną checią się zapisuję, bo łapki Mojej Damy chętnie pochwycą Felusia:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Mojemu Eryczkowki napewno by sie spodobał , ojj taaaak ;) z checia bierzey udzial w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się... Byłby dla Stasia! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. miałam taki okres w dzieciństwie kiedy kazałam mówić na siebie Feluś :) czuje więc z nim pewną więź :) chętnie go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem tu pierwszy raz, ale Feluś jest tak śliczny, że ręce same mi się wyciągają po niego. Zapisuję się i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z miłą chęcią biorę udział, a z jeszcze większą przygarnę tego stworka ;)
    Baner jest u nas - http://neonrajczer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się ;)
    Baner dodałam na: http://www.darmoszki.blogspot.com :)
    Zaobserwowałam również jako darmoszki :)

    Miś jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. z miłą chęcią się przyłączam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale jest słodziak ten Twój Kropek! :) Staję w kolejce, a może się uda, że mój maluch będzie go mógł poprzytulać :))) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapomniało mnie się o Twojej zabawie, ale jestem. Zosi by się na pewno spodobał!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bruno dopiero go poznał a już o nim zamarzył :) Więc się zgłaszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się :)
    Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako Sabii
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    bloglovin sabisabela
    z chęcią przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale on jest sweet <3
    - baner jest umieszczony na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - polubiłam Twoją stronę na fb jako Gertruda Gege,
    - mieszkam na terenie polski,
    - obserwuję Twojego bloga.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. cudowny i niesamowicie oryginalny- przygarnelabym z wielka checia dla mojej ferajny. na samiutkim koncu staje z cicha nadzieja

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny,obserwuję i czekam na wyniki.
    http://my-kosmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczniasty - synek chętnie go przytuli :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Mój synuś z przyjemnością się nim zaopiekuje i część swego pokoju mu wygospodaruje.
    Będą się nawzajem sobą opiekowali i każdą wolną chwilę na zabawie spędzali.
    Pozdrawiamy i w nasze skromne progi zapraszamy :)

    Zgłaszamy się wszystkimi rączkami! :)
    Obserwuję bloga jako madziakudla, na FB polubiłam jako Magdalena Marcisz. Banerek dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Serdeczności urodzinowe ;) Warunki wszystkie spełnione, więc zaciskam kciuki, żeby nagroda trafiła w ręce pewnej panny ze mną spokrewnionej ;) Pozdrawiam ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Moja córeczka chętnie sie Felusiem zaopiekuje :) baner wstawiony na http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie zaopiekuje się Felkiem. Z całą pewnoscią dogada się z moim Zdziśkiem, a banerek już wstawiony na www.nasz-skosnooki-swiat.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...