czwartek, 18 października 2012

10 moich ulubionych pozycji miłosnych " kino azjatyckie "

Witajcie ;)

Wiem, że wielu z Was uwielbia oglądać wieczorami filmy o miłości , wiem też, że nie znacie mnie z tej strony ale postanowiłam się z Wami podzielić choć 10cioma ulubionymi filami ;)



Przede wszystkim Japonia i Korea są jak dla mnie mistrzami kina miłosnego i poruszających dramatów ( horrory też mają świetne ale o tym innym razem ) , już od wielu lat.... , nie są to może znane i łatwo dostępne pozycje w Polsce, bo w kiosku się ich nie kupi a oryginałów na DVD też ciężko dostać, w telewizji to już w ogóle  rzadko coś poleci...
A szkoda , bo bogactwo kulturowe , tradycje oraz zwyczaje  Japończyków są szalenie ciekawe 
a żaden tasiemiec brazylijski nie może się  równać z Dramami produkcji Japońskiej , oczywiście w moim skromnym mniemaniu ;p

Mój Top 10 :

1) Koizora - " Niebo miłości" 


2) Sophie's Revenge 

3) Paradise Kiss


4) Seducing Mr. Perfect


5) 100 days with Mr. Arrogant


6) Shinobi


7) 100 pounds beauty


8) Handsome suit


9) Butterfly lovers


10)  Art of seduction 





Na mojej liście są filmy na których można się pośmiać i popłakać  ;)
Może oglądaliście któryś ?
Lubicie kino azjatyckie?
Nie? Może się skusicie 
.... może się w nim zakochacie tak jak ja ;)

6 komentarzy:

  1. Nie oglądałam żadnego ..ale filmy o miłości lubię i horrory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre kino- zawsze! Spróbuję dokopać się do któregoś z polecanych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieje, że się nie rozczarujesz ;)

      Usuń
  3. Oj w oglądaniu jestem kiepska nie raz zapominam co to telewizor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha to i też dobrze ;) ja to tv nie ale filmy - kino oooo taka tak tak

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...