poniedziałek, 15 października 2012

Wyniki candy ;) i Wasze sposoby na szarość i burość jesieni

Witajcie!

Nie da się już ukryć, że mamy jesień, jest zimniej, drzewa zrzucają liście.....
 za to my ubieramy się cieplej i zamiast promieniami  Słońca  częściej ogrzewamy się herbatką, i ciepłym kocem.

http://pumpkinskies.tumblr.com/

Dlatego jesienny poranek to  dobry moment aby Was rozgrzać , pomysłami uczestniczek konkursu i ogłoszeniem 
 wyników mojego kominowego candy ;)))


Warunkiem udziału była odpowiedź na pytanie:

 Jaki masz sposób na szaro-bury nastój jesienny...?


Padło wiele ciekawych odpowiedzi, które tutaj wymienię, a co ;) :

Tak więc Wasze sposoby na szaro burość jesienną to:
  •  gorąca kawa, herbata, kakao , wino, malinowa nalewka, cola z wódką, 
  •  oglądanie fajnych filmów
  •  opatulanie się ciepłym kocem
  •  ubieranie się w wygodny dres, ubieranie ciepłych swetrów
  •  strojenie domu jesiennymi kolorowymi dekoracjami
  •  palenie zapachowych świec 
  •  czytanie książek
  • uśmiechanie się do ludzi 
  • branie kota na kolana 
  • buszowanie po blogach
  • gorąca kąpiel
  • pieczenie i gotowanie 
  • ubieranie się kolorowo na przekór szarościom
  • ubranie ciepłych góralskich kapci
  • przeniesienie się w krainy naszej wyobraźni aby świat który nas otacza  był piękniejszy 
  • padła też kilka razy propozycja aby przespać jesień ;)
  • ubrać się ciepło, włożyć kalosze i po prostu iść w drogę i cieszyć się jesienią
  • kolorowe kanapki to też fajny pomysł
Magdalena Sikora   podzieliła się swoim przepisem na jej ukochaną herbatkę-
 "  przepis na wielki kubas:P: 2 saszetki zielonej herbaty zaparzam razem z goździkami (dosłownie kilka), wyciskam sok z cytryny, dodaje syropu pomarańczowego, cukier i 2 plasterki cytryny do ozdoby-pychotka"
Magdo bardzo Ci dziękuje ;) ;*

Szwaczka pokazała się z bardzo twórczej strony a jej wypowiedź to cudny wierszyk który wpadł mi bardzo w ucho cytuję " w SZARO-BURĄ jesień otulam się SZARO-BURYM kraciastym kominem, zakładam SZARE wełniane skarpety i ulubiony BURY sweterek:) w SZARO-BURYM kubeczku mieszam gorącą czekoladę i patrząc przez trochę SZARE bo nie umyte okno widzę piękny BURY jesienny krajobraz:) " - szalenie mi się podoba  i nie chce wyjść mi z głowy ;)

An dzik  napisała wręcz opowiadanie relaksacyjne , bardzo mi się spodobało cyt " Siadając w swoim ukochanym, ciemnym fotelu uciekam od wszystkiego. Przekraczając granicę rzeczywistości, wkraczając w swój własny świat rozmyśleń i marzeń, zapominam gdzie się znajduję.
Zamykając oczy wsłuchuję się w ciche, uspokajające dźwięki muzyki. Rozluźniam ciało przykrywając się powoli mięciutkim kocem, przytulając się do ciepłej poduszki.
Kot wskakuje na moje kolana i wygodnie się usadawia na nich. Słysząc ciche pomruczenia między słowami piosenek nie czuję bólu pleców lub ciężaru, który leży na sercu po złym dniu.
Zapominam o troskach i wspomnieniach, o ulewie za oknem i zimnem. To mój świat.
Tu tęcza jest w innych kolorach, takich, jakich ja chce. Drzewa nie szumią, tylko cicho podśpiewują moje ulubione melodie. Psy mówią ludzkim głosem i chodzą na tylnych łapach, a spomiędzy kolorowej trawy wyglądają biedronki giganty.
Gdzieś pomiędzy tym wszystkim jest ta jedyna osoba, którą chciałoby się mieć tu, teraz, tylko dla siebie.
Najlepszym miejscem, jest nasza wyobraźnia. To nasze własne niebo, stworzone na naszych warunkach.
Tu i ja mogę być najważniejsza, tu ja mogę być kim chcę. To ja wyznaczam zasady i nikt nie będzie się im przeciwstawiał.
Wyobraźnia częścią duszy.
Pozwól swemu ciału i umysłowi zapomnieć.
Czemu każdy musi robić dziwne rzeczy, by poczuć się lepiej? Ta chwila, w której odrywamy się od rzeczywistości jest jak kropla wody na pustyni. Niepowtarzalna i rzadka.
Wystarczy chwila szczęścia... zapomnienia."

A teraz do rzeczy ;)

Dziękuje serdecznie wszystkim uczestnikom mojego kominowego candy ;) wiem, że każda z Was podzieliła się ze mną swoimi sposobami , pomysłami a co za tym idzie cząstką siebie , za co Wam bardzo dziękuję. Ciężko mi było wyłonić zwycięzcę bo wiele z Was naprawdę bardzo się starało udzielając odpowiedź.
Ale jak to brutanie się powiada:

Zwycięzca może być tylko jeden
i została nim ;
Ma_niusia

   autorka bloga Wszystko się może zdarzyć

A oto jaką udzieliła odpowiedź:
 " Szaro-bury jesienny nastrój? U mnie to praktycznie niemożliwe, a jak już się zdarzy przypadkiem na chwilę ;-) to sposób jest jeden, magiczny i pachnący... zamykam się w mojej ciepłej pachnącej kuchni (obowiązkowo z małym Synkiem - pomocnikiem) i czaruję :-) Smakowite powidła, kolorowe babeczki nadziewane najwymyślniejszymi słodkościami, czy choćby aromatyczny domowy rosołek. Wspólne gotowanie, w zapachach i aromatach się zanurzanie to jest to co Tygryski lubią najbardziej! Kolorowe smakołyki rozwieją szybko szaro-bure myśli a energetyczne, rozgrzewające jesienne przyprawy podniosą poziom endorfin ;-) Przebywanie z ukochaną osobą (Syneczkiem) uspokaja i łagodzi oraz oczywiście wywołuje uśmiech :-)"

Mi ta odpowiedź trafiła prosto w serce i popłynęły mi łzy po policzkach, bo jak byłam małą dziewczynką kochana babcia mnie tak w szaro bure dni zabierała do kuchni i tak właśnie spędzałam ten czas, i to zdecydowanie  najpiękniejsze z moich dziecięcych wspomnień.  Aż się znowu wzruszyłam  ...... ;') 

Ma_niusiu proszę Cię o kontakt na mojego maila :

panna.kropka@onet.pl

 A na pociesznie dla pozostałych będzie tutorial który pojawi się w najbliższym czasie oraz koleje obiecane candy - i to już w najbliższych dniach ;)))

Jaszcze raz Wszystkim dziękuję za zabawę i poświęcony na nią czas  ;***

Buziaki  i miłego poniedziałku , który ma obowiązkowo rozpocząć wspaniały tydzień !!! i koniec Kropka !!! ;*
bo przecież....

 Wszystko się może zdarzyć ;*

19 komentarzy:

  1. O rany, naprawdę ja? Bardzo, bardzo dziękuję!!!!
    To już nie tylko w domowej kuchni mi będzie ciepło ale i w czasie spacerów i drogi do pracy ;-)
    Wirtualnie więc przynajmniej zapraszam do naszej kuchni (także jeszcze na starym blogu: http://domowakuchnia.blox.pl/html) i już skrobię maila, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytałam i już wiem czemu nie brałam udziału:)gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary i dziękuję za zabawę :))
    Ps. tylko cudem udało mi się zamieścić ten komentarz ,bo ciągle mi wyskakuje informacja,że na Twoim blogu wykryto złośliwe oprogramowanie i mnie wywala ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie wiem czemu , mi nic nie pokazuje ale może mapkę usunę , to jedyna interaktywna rzecz na moim blogu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mam napisane,że Twój blog " zawiera treści z witryny 1000handmade.com ,która jest znana jako zródło złośliwego oprogramowania itp.."
      Żeby coś u ciebie napisać muszę w odpowiednim momencie zatrzymać ładowanie strony :))

      Usuń
    3. To masakra jakaś O.o skąd ja to mam. Dziękuje za informację, widać masz inny program antywirusowy niż ja i moi znajomi którym kazałam powłazić na bloga i sprawdzić czy im coś wyskakuje i okazało się, że im nic nie wyskakuje. Dziękuje za informację, popatrzę może mam gdzieś w obserwowanych. Pozdrawiam ;*

      Usuń
    4. Przejrzałam i sprawdziłam wszystko , pousuwałam też niektóre dodatki i niektóre linki, żaden nie miał nazwy którą podałaś , a jak próbowałam wejść na ten adres to mi zablokowało, że złośliwe oprogramowanie. , ja nie podaje linków nie sprawdzonych na blogu, zdjęcia są mojego autorstwa, ta strona nie jest mi nawet znana. Jeżeli coś mi wlazło samo z siebie to nie jestem w stanie tego sama znaleźć będzie potrzebna pomoc informatyków. Buziaki ;*

      Usuń
  4. Cieszę się, że Ci się spodobało : D gratulacje dla zwycięzcy ! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję właścicielce cudnego ocieplacza! Następnych cukierachów nie ominę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje:) i zazdroszczę wygranej:)
    pozdrawiam cieplutko i szaro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcy!
    I mam dziwne wrażenie, że ominęło mnie Twoje candy! Przegapiłam je? Jak to możliwe? Mamma mia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Mery ale masz okazje się poprawić ;) Od dziś jest już nowe Candy ;) ;*

      Usuń
  8. Dzięki za miła zabawę i gratulacje rozmarzonej szcześciarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim którzy brali udział i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...