piątek, 22 czerwca 2012

Wełniane A ....

Witajcie !

Dziś z okazji deszczowego i dość zimnego lata zaprezentuje Wam ciepłe wełniane A ;)



Już od dawna chciałam mieć jakąś literkę przestrzenną ;)
Obczaiłam co mam za materiały znalazłam karton i włóczkę i zabrałam się do roboty ;) 


Na początek  nakreśliłam literkę A , po czym nożem introligatorskim cięłam i cięłam.
Potem zabrałam się za zawijanie co trochę trwało bo literka jest dość duża- zaszalałam ;p
Chciałam białą wełnę ale miałam  jej malutki kłębek ;/ i  że już nie mogłam się powstrzymać przed stworzeniem tej literki to wzięłam co było i kolor jest teki jak widać.... w sumie nie najgorszy .

A końcowy efekt półkowy wygląda tak :


W ramach wyjaśnień - to mój zając o imieniu Poniedziałek , w ramce na zdjęciu jestem ja i moja psinka Busia, a to czarne to serce z kamienia ;)

Miłego dnia  :*

25 komentarzy:

  1. Jakie ciepłe A !!!
    Poniedziałek jest super :))) A piątek masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś ;))) Nie właśnie nie mam już innych dni tygodnia , mam jeszcze dużego grubego misia któremu nadałam imię Podwieczorek ;p i Tak sobie ze mną mieszkają Królik Poniedziałek z Misiem Podwieczorkiem no i reszta ekipy już jest ożywioną materią ;P

      Usuń
  2. Super:)
    mam nadzieję, że się nie pogniewasz, jak skorzystam z Twojego pomysłu:)
    Chętnie, jak będę miała czas, zrobię mojemu synkowi takie duże W :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Viosno korzystaj z czego chcesz i ile chcesz ;) Po to się z Wami dziele abyście mogły skorzystać na tym ;) I zawsze jest mi bardzo miło gdy moje dzieła Was inspirują . O! ;)

      Usuń
  3. Genialny pomysł -cudna literka!! Może i ja kiedyś odgapię jeśli mozna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedzinki i komentarz ;)Pozdrawiam

      Usuń
  5. Pomysł genialny! uwielbiałam przyglądać się babci jak robi takie cudeńka ! ;)}Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! Babia to potrafi ;) Dziękuje za odwiedzinki ;)

      Usuń
  6. Fajnie wyszło, już oczami wyobraźni widzę cały napis w przedpokoju : "HOME", ach... Robiłam jakiś czas coś podobnego, też z wełny. Ale nie literki tylko wieniec :) Niestety, nie miałam czasu go sfotografować hehe. Ale ta literka... jak zmałpuję nie pogniewasz się ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małpuj śmiało ;) Koniecznie musisz się pochwalić tym wieńcem! Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz ;)

      Usuń
  7. Witaj Kropko,
    trafilam do ciebie dzieki komentarzowi u Wiosny ( patrz ostatni post)zostawilam tam obszerna wiadomosc dla ciebie w komentarzach pod ostatnim postem - zajrzyj tam koniecznie!
    przy okazji odkrylam twoje swietne blogi, ktore bede obserwowac, bo bardzo odpowiada mi ich charakter, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa otuchy i za odwiedziny na moich blogach ;)

      Usuń
  8. Kochana ja się absolutnie nie pogniewałam.
    Bardzo współczuję Ci Twojej straty, pustka musi być niewyobrażalna. I życzę wszystkiego dobrego, nadziei, która przyniesie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne A i swietny pomysl:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOOOO ale fajny pomysł a aj mam taki niepotrzebny biały moher. Czy fajne byłoby np. włochate E?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że włochate E będzie puszyste ;) spróbuj i koniecznie się podziel efektem ;) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Dziękuje za odwiedziny i zaproszenie, na pewno cie odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysł chciałabym takie A jak Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...