piątek, 19 października 2012

Lampion Mumia DIY

Witajcie ;)

Powoli szykuję się na przyjęcie Halloweenowe , w tym roku jak nigdy wcześniej postanowiliśmy się powygłupiać ;p

W związku z tym zabrałam się do przygotowania dekoracji  , po inspirację udałam się na stronę Pinterest i tak oto się zainspirowałam i stwierdziłam , że zrobię taki mały tutuorial dla Was.


Do wykonania lampionu mumia będziemy potrzebować :
  •  słoika,
  • gazy takiej długiej opatrunkowej 
  • nożyczek
  • klej magicznego ale nie koniecznie zwykły też powinien dać radę ;) 
  • parę ruchomych oczek 
  • mały podgrzewacz 
Słoik smarujemy klejem i pod ukos nakładamy cienkie warstwy gazy ( wcześniej ucięte w pasy ich grubość dowolna, zależy jaki duży słoik wybierzecie)

Przyklejamy oczka ;)

Czekamy aż się ściemni i wypróbowujemy ;)


Daje bardzo dużo światła i świetnie wyglądają te oczka ;) Planuje zrobić kilka takich i poustawiać w różnych miejscach w mieszkaniu ;p 

Podobał się tutorial? 
A Wy szalejecie na Halloween?


29 komentarzy:

  1. ale sie uśmiałam mumia wymiata:),ja 1 listopada mam takie mumie w głowie bo dzień wcześniej mam urodzinki i 1 listopad jest ciężkim dniem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!!!Mój N,K lub po prostu D ma 1 urodziny więc 31 ja szaleje w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się czegoś dyniowego, a tu mumia! Świetny pomysł, idealna dekoracja na imprezę Halloweenową, choć ja, co prawda, nie lubię tego zwyczaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zasadniczo nie kultywuję tego zwyczaju , ale ostatnio potrzebujemy odreagować , lubimy horrory więc doszliśmy do wniosku, że czemu nie ;) Buźka

      Usuń
  4. Super pomysł! Proste i efektowne :-) My nie szalejemy jakoś specjalnie na Halloween ale może "przy okazji" pomysł wykorzystamy ;-) Choć słoików mi brakuje bo wszystki ena przetwory wykorzystałam :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampiony ze słoików są świetne i dają dużo światła są łatwe w dekoracji i tanie w wykonaniu ;) Dlatego je lubię ;)

      Usuń
  5. Hahahaha :D Genialne :D
    Ja właśnie też robię halloween i zastanawiam się co ciekawego przygotować :>

    OdpowiedzUsuń
  6. my jakos specjalnie nie szalejemy na halloween ,ale Twoja słoiko mumia jest genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie taki duch straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten świecznik jest kapitalny, a te jego oczy po prostu rozbrajają xD Ale dzięki Tobie wpadł mi do głowy pomysł na własne świeczniki! Dziękuję Ci :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się , pochwal się jak zrobisz swoją wersję ;)

      Usuń
  9. oo widzę, że u Ciebie też Halloween ;) ten lampion wygląda świetnie! i te oczka mhmm :D super super! chyba pokuszę się o taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba nie wiem, co to jest, poza tym, że raz jak nie miałam cukierków to zostawiły mi dzieci sporo papieru toaletowego na płocie w ramach "psikusa" hahaha
    Ale lampion CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha w zeszłym roku też dzieciaki chodziły a my nie byliśmy na to gotowi, psikusa nie było bo dzieci za małe ale w tym roku się przygotuję ;)

      Usuń
  11. Ale świetny wyszedł ! z chęcią korzystam z Twojego pomysłu:) Halloween lubię,że nie nasze święto ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. suuuper pomysł:D musiałam się na jego widok naprawdę szeroko uśmiechnąć:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...