piątek, 5 października 2012

goth tilda

Witajcie!

Yoko sobie zapragnęła  żebym jej uszyła na urodziny tildę w mrocznym klimacie O.o kto odwiedza jej bloga to pewnie już tą lalę widział ale postanowiłam też ją pokazać u siebie ;)

Efekty są takie :





 a na koniec fotka okna , bardzo lubię na nie patrzeć odkąd zamieszkały na niej kasztany , szyszki wrzośce i inne jesienne atrybuty


Nie wiem jak Wy ale ja walczę z chandrą , mroczne dni ostatnio daja mi ostro w kość i choć z natury jestem bardzo pogodna ostatnio można mnie spokać raczej smutną no chyba,
 że dorwę kawałek czekolady (mniam) to na chwilę świat jest nieco słodszy , 
szkoda, że ta chwila tak krótko trwa...

19 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszła ta laleczka :) Nawet biżuterię ma, a co!
    A chandrą się nie przejmuj, chyba każdy musi przez to przejść. I pamiętaj, później będzie już tylko lepiej :) Ja np. mam teraz taki intensywny czas od kilku tygodni, więc powtarzam sobie o korzyściach, o uśmiechach i wspaniałych ludziach by nie zwariować :) Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anno za miłe słowo ;* Pewnie, że będzie , ja to wiem ;) Buziaki

      Usuń
  2. Ale śliczna i klimat fotek ! super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne okienne dekoracje :)Laleczka świetna ,bardzo fajnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okno też mi bardzo się podoba , a lala się w klimat okna wpasowała idealnie ale musiała się zapakować w karton i poleciała do Yoko ;)

      Usuń
  4. No niestety mi też początek jesieni nie służy...ale widzę że dzięki Twojej chandrze powstała piękna tilda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi a no powiem Ci, że nawet się udała ;) buziaki

      Usuń
  5. jestem zachwycona tą lalą :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień swoje prawa ma, nie dziw, ze dopadaja nam humorki. Piekny widok masz z okna, jak barwny obraz, a ta gałgankowa panna = śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak widok mam piękny , na ostatnim piętrze w bloku ;) ale za to samoloty mi dają popalić ;p Buźka ;*

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...