czwartek, 4 lipca 2013

Dziwna zabawa fotograficzna

Niedawno w komentarzowych naszych rozmowach olśniło mnie i wymyśliłam śmieszną zabawę, trochę obciachową, trochę nie na miejscu i nie na poziomie ale postanowiłam jednak zaryzykować  i to zrobić ;D Myślę, że macie się czym pochwalić więc się nie krępujcie ;) Zapraszam serdecznie! 



Plan i rozkład zabawy :

  1.  udział może wziąć każdy kto ma na to ochotę
  2.  należny wykonać zdjęcie swoich "podomek" czyli papci, kapci itp , jeśli nie nosisz kapci mogą być skarpetki lub bose nóżki ;D nie będę się czepiać , liczy się jedynie dobra zabawa!
  3.  wykonane zdjęcie należy przesłać na mail panna.kropka@onet.pl, pamiętajcie by podać link do swojego bloga
  4.  zabawę rozpoczynam od teraz  a nadsyłać zdjęcia można do 7 lipca do 00:00 ( nadchodząca niedziela)
  5.  każdy uczestnik zobowiązuje się umieścić powyższy  baner , podlinkować go  u siebie na pasku bocznym i dobrze się bawić ;)
 Nadesłane na maila zdjęcia umieszczać będę w tym poście, zdjęcia podpiszę i podlinkuję tak jak zostanie to zaznaczone w mailu od Was 
www.japoziomka.blogspot.com

http://margarett-kreatywnie.blogspot.com/
http://i-sie-zaczelo-od-f.blogspot.com/



http://smakkropki.blogspot.com/
http://ellclavell.blogspot.com/


http://sliwcia.blogspot.com/



http://mamaolgi.blogspot.com/
http://barbaratoja.blogspot.com/

24 komentarze:

  1. Tak piękne banerki trzasnęłaś, że nie ominę tej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hura !!! Jak się cieszę ;D To już nie ma porażki , bo jest chociaż jedna osoba która chce się ze mną bawić ;D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. śliczne !!! ;D bardzo gustowne i w kropki ;D

      Usuń
  3. Ha a Ja już mam zdjęcie przy akcji sukienka robiłam:)Może być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być ;D ale się cieszę, że bierzesz udział w tej zabawie ;D

      Usuń
    2. ...a jak inaczej:)już wysyłam:)

      Usuń
    3. piękne pantofelki jak u Kopciuszka ;D

      Usuń
  4. haha fajna zabawa szkoda że kapci nie mam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzenie na boso ponoć zdrowe bo się stymuluje receptory ;D sama na ogół chodzę boso ale są takie pomieszczenia z zimną podłogą gdzie lepiej mieć coś na stopie, lub powędrować do skrzynki na parterze bloku . Mina sąsiadów jak widzą mnie w tych żabich papuciach - bezcenna ;p

      Usuń
  5. dobre! szykałam zdjeć moich anty-seksi kapci, ale nie mam, to chyba zrobić muszę:D tylko gdzieś je wcisnęłam, bo w lato na bosaka biegam:) jak znajdę, to podeślę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na ogół śmigam na bosaka ale jak się wpadło na taki szalony pomysł to trzeba być konsekwentnym ;p

      Usuń
  6. Świetny pomysł na zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu jeszcze nie zostawiłaś u mnie adresu maila pod konkursem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wkręcam się zobacz na pocztę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś ;D wersja wakacyjna , i ciepłe i przewiewne bardzo fajne ;D Nie wiem dlaczego ale pomyślałam , że to jakie się nosi kapcie w zaciszu swojego domu coś o nas mówi , choć pewnie nie można kogoś oceniać po paciach ;p jednak miło popatrzeć, że nie tylko ja kubie fikuśne podomki ;D

      Usuń
    2. Dzięki:* Moje to jakieś jaskiniowe flinstonowe :D ale uwielbiam je :D

      Usuń
    3. właśnie z flinstonami mi się skojarzyły ;D

      Usuń
  9. śmiechowa zabawa może uda mi się jeszcze fotkę cyknąć

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę króciutko trwało, przegapiłam ;-(
    Gości miałam ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w reaktywacji zabawy ;D Swoją drogą , to uwielbiam takie wesołe kapciochy ;)

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...