sobota, 13 lipca 2013

Jak uszyć szelki dla psa

Kilka dni temu szukałam fajnych projektów DIY dla psa , w ferworze tych poszukiwań natrafiłam na wspaniały i bardzo profesjonalny blog, który się zajmuje tym tematem.
Jeden z projektów szczególnie przypadł mi do gustu i stało się, zrobiłam TO ;)


Szablon musiałam odrysować odręcznie i na oko, gdyż moja drukarka odmówiła posłuszeństwa, jednak na stronie jest szablon dla każdego rozmiaru psa od S do XXL !
Zmieniłam też rzepy na guziki , rzep jakoś nie wzbudził mojego zaufania, zwłaszcza, że moja sunia potrafi czasem mocno szarpnąć gdy poczuje zew natury i mogła by się wysmyknąć. Po kilku spacerach słuszność tej decyzji  potwierdziła się, szelki sprawdzają się bez zarzutu ! Jestem bardzo zadowolona z efektu zwłaszcza, iż nigdy wcześniej nie szyłam tego typu rzeczy, i nie robiłam też obszywania lamówką a łatwo nie było gdyż  pozyskałam ją ze skrawków starej czerwonej tuniki , wychodziło krzywo, potem zaprasowywanie itp itd ...

Będąc od 10lat opiekunem tej małej kruchej istotki mogę powiedzieć, że jestem zagorzałym przeciwnikiem stosowania obroży, podduszającej przy każdym napięciu smyczy naszego pupila .

Zaletą takich szelek jest rozkładanie się napięcia i minimalizacja ucisku ciała psa, niweluje urazy krtani i kręgosłupa które przy stosowaniu obroży się zdarzyć niestety  mogą.

A tu krótki filmik z dzisiejszego spaceru w nowych szelkach <3 



Polecam Wam stronę Free Dog Clothes Patterns  .

Post i szablony,  znajdziecie TU 

Miłego dnia ;*

17 komentarzy:

  1. ale cudne mojej Tośce pewnie by sie spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penie tak ;D moja mała rozrabiara jest tak zaabsorbowana spacerem, że penie guzik ją obchodzi co ma na sobie, ale dla mnie jej wygoda i bezpieczeństwo są bardzo ważne ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam, czy ma Pani ten wykrój w wersji elektronicznej?
      Chciałam uszyć te szelki lecz niestety wykroje są juz płatne. Pozdrawiam
      Sylwia

      Usuń
    3. Dołączam do pytania

      Usuń
  2. też uważam, że obroże powinny wyjść z obiegu..Twoje szelki są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, śliczne, jak kamizeleczka;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się z kamizelką skojarzyło jak ją już w to zapakowałam ;)

      Usuń
  4. haha jakie to fajne ;)

    zapraszam na mrożoną kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ubranko, super piesio wygląda w tych szeleczkach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie. A jeszcze to zestawienie groszki z granatem i czerwienią . Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne szeleczki, z miłosci do pieska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, to coś dla mnie, dziękuję Ci za linka do stronki z paternami, zaraz biegnę zobaczyć coś na 25 kilogramowego włochacza:) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne szelki, ale nie wyglądają na bezpieczne. wystraszony pies łatwo się z nich uwolni

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...