wtorek, 16 lipca 2013

Jak zrobić papierową lampę Ikea w stylu wiejskim ? To proste ! DIY

Wcześniej już podejmowałam się podobnego zadania, było dużo bardziej czasochłonne , możecie poczytać o tym TU .  Tym razem projekt jest dziecinnie prosty i szybki w wykonaniu, nie wymaga dużych nakładów pracy a i potrzebne materiały każdy ma chyba w domu .


Do wykonania użyłam:
  • małą papierową lampę Ikea
  • klej Magik
  • patyczek kosmetyczny
  • 8 pasków materiału - zdzieranych , nie ciętych - chciałam by brzegi były postrzępione.


Klejem smarowałam jedynie górę  i dół, paski starałam się rozmieścić równomiernie.
Wybrałam wzór w kwiaty, ale rodzaj tkaniny zależy od wystroju, równie dobrze można użyć kolorów marynarskich lub jakiś pasteli.
Podobna dowolność obowiązuje w ilości pasków, jakie nakleicie na lampę -  jednak należy pamiętać, że to lampa i tkanina naklejana na cały  klosz  osłabi jej światło.

Podoba się Wam taka przemiana ?

Miłego dnia ;***






10 komentarzy:

  1. papierowy lampy są ładne :) a taka przemiana jak najbardziej mi się podoba! bardzo oryginalny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda uroczo i fajnie...a ,że lampa dość tania to nie trzeba się bać eksperymentowania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł a klej magik jest uniwersalno - genialny wiesz,że nawet skórę klei :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))) Bajkowo, naprawdę piękny Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podrasowałas tę lampe i wygląda stylowo! co za super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...pastelowa gracja:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna lampa :)
    ale kreatywna jesteś :)
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę baaardzo fajne. Trafiłam do ciebie przypadkiem i lecę oglądać archiwum:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...