środa, 10 lipca 2013

Reaktywacja zabawy fotograficznej ;)

Ogłaszam wszem i wobec, że Dziwna zabawa fotograficzna, w której zadaniem jest sfotografowanie swoich kapci , zostaje odnowiona i tym razem dam Wam więcej czasu , część z Was nie zdążyła w terminie a chęci do zabawy jak najbardziej ma, co mnie ogromnie cieszy ;D
To znaczy, że macie do siebie dystans i poczucie humoru a to moim zdaniem cenne i potrzebne w życiu cechy ;)


Zasady jak poprzednio :

  1.  udział może wziąć każdy kto ma na to ochotę
  2.  należny wykonać zdjęcie swoich "podomek" czyli papci, kapci itp , jeśli nie nosisz kapci mogą być skarpetki lub bose nóżki ;D nie będę się czepiać , liczy się jedynie dobra zabawa!
  3.  wykonane zdjęcie należy przesłać na mail panna.kropka@onet.pl, pamiętajcie by podać link do swojego bloga
  4.  zabawę rozpoczynam od teraz  a nadsyłać zdjęcia można do 21 lipca do 00:00
  5.  każdy uczestnik zobowiązuje się umieścić  baner , podlinkować go  u siebie na pasku bocznym i dobrze się bawić ;)
  6. link do banera tu: http://smakkropki.blogspot.com/2013/07/dziwna-zabawa-fotograficzna.html
 Nadesłane na maila zdjęcia umieszczać będę w poście TU, zdjęcia podpiszę i podlinkuję tak jak zostanie to zaznaczone w mailu od Was




 Do ogląda galerii  nadesłanych zdjęć zapraszam  TU

 Miłego dnia ;*


10 komentarzy:

  1. Takie to głupie, że aż idę szukać moich kapci:)Szkoda, ze nie można fotografować zapachu, ktoś pamięta takie z podstawówki chińskie śmierdziuchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie wiem czy masz na myśli trampki chińskie? może opisz coś więcej , być może wtedy mi się przypomni ;)

      Usuń
  2. jako, że takowe zdjęcie mam to ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za udział w zabawie ;D zdjęcie już opublikowane .

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. cieszę się, widziałam, że nie zawiedziesz ;D

      Usuń
  4. wysłałam zdjęcie, banerek w lewej szpalcie na moim blogu
    pozdrawiam Basia
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to raduje ;D jest nas coraz więcej i miło się patrzy na te zdjęcia. Cieszę się, że odwiedzają mnie tak pozytywnie zakręceni ludzie ;)

      Usuń
  5. Szkoda, że chodzę zawsze boso po domu :P ale zabawa super :)
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  6. o to może tez wezmę udział jak się wyrobię bo ostatnio strasznie zabiegana jestem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...