piątek, 19 lipca 2013

Jak przerobić uchwyt do naczyń ?

Dziś króciutki post z serii before& after , tym razem zabrałam się za stary zmęczony życiem uchwyt do naczyń. Swoje już wyrobił, żal mi było wyrzucić więc go odpicowałam ;)

 Nie wiele było trzeba, 2 kwadraty tkaniny na przód i tył uchwytu, skrawek innej tkaniny na serce i co nieco innej tkaniny na lamówkę własnej roboty.

Łatwo szybko i przyjemnie ;)


zdjęcie zrobione jak dzielnie mimo niepogody pomykam na ryneczek po czereśnie

 Witam też wszystkich nowych obserwatorów mojego bloga , cieszę się, że jesteście, że zaglądacie, że Wam się chce czytać i zostawiać komentarze.
Tak naprawdę to dzięki Wam mam motywację by dalej pisać , działać, bez Was nie miało by to sensu.
Dziękuję z całego serca ;***

Miłego dnia ;*


12 komentarzy:

  1. Czarodziejka! Fajny ten kadr spod parasola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. dziękuje, cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  2. Jak ja uwielbiam DIY! Drugie życie dla zniszczonych rzeczy :) Ślicznie przerobiłaś tą ściereczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam zostać "pełną" obserwatorką, więc obserwuj z drugiego bloga ;D 200! :D

      Usuń
    2. O jak miło <3 dziękuje!

      Usuń
  3. no proszę, aż mnie zawstydziłaś, bo ja też mam taką starą wysłużoną łapkę i nie chce mi się nic z nią zrobić, a Ty tak świetnie odpicowałaś swoją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie zawsze się chcę ale przychodzi czasem taka chwila, że muszę i chcę i wtedy nic mnie nie powstrzyma ;) dziękuje ;*

      Usuń
  4. Ślicznie wyszła :) A u nas słońce przegnało chmury i na deszcz się nie zanosi!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...