sobota, 2 czerwca 2012

Wianuszek z sercem i nie tylko ;)

Witajcie!

Ostatnio jestem strasznie roztargniona i w zasadzie nie mogę się zebrać w sobie by coś stworzyć, za to mam 
Wam do pokazania coś co zrobiłam jakiś czas temu ale się jeszcze nie miałam okazji pochwalić ;)


Wianuszek ... hmm, to było tak... skąd miałam te zielone gałązki? Przyznaje się bez bicia, że poszłam z sekatorem na spacer , dla niepoznaki zaopatrzyłam się również w mężczyznę i  w  psa ;p 
Kręcenie tego niepodatnego materiału wymagało pomocy męskiej ręki , całość odrutowałam i reszta to już szmatki i tildowe serce ;)

A jak już jesteśmy przy oknie , to się pochwale co mi odstaje od parapetu ;)


no i na koniec zdradzę co mam w słoiku na ciacha ... a co to takiego ?

a odp  to hihi - CIACHA tym razem maślane mmmmm... a potem, że nie mogę schuść ;p

Buziaki ;*** i miłego dnia Kochane!

12 komentarzy:

  1. hihihihi niezła aparatka z Ciebie ;)wianuszek wyszedł śliczny. A ciach to już nie wspomnę bo jestem na diecie ;) buziaki kropeczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihiih no jestem ;p dziękuje za ciepłe słowa ;*

      Usuń
  2. CIACHA - mniam - serca ciasteczkowe rób, albo takie ciasteczka wiszące kuszące - ja też kocham ciacha!
    A... Zdjęcie profilowe jakie SUPEROWE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Maryś , może na Gwiazdkę walnę cały sufit w zwisające pierniki ;) kto mnie tam wie... ;) Zdjęcia , no faktycznie się udały ;) Dziękuje ;*

      Usuń
  3. ech, ciacha, ciacha...najlepsze co zakazane ;)
    A wianuszek świetny, jak widać mężczyzna jednak w życiu się przydaje, hihi ;)
    świetne zdjęcie profilowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przydaje się facet się czasem, powiem Ci Agniesiu, że sama nie mam takiej pary w rękach, żeby witki wginać, no i dobrze, bo chłop też potrzebuje się czuć potrzebny ;) Dziękuje, ciesze się, że nowe zdjęcia profilowe się podobają ;)Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. fajny ten słoik ale raczej nie postałby pełny długo ;d
    fajny blog :d
    chcesz to zaobserwuj mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie postał długo pełen ;p ale go na bieżąco uzupełniam ;) dziękuje za komentarz , a pewnie, że zaobserwuje twój Patko ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. ciacha smakowite ,a wianuszek sliczny zrobiłaś i na parapecie bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Elu za odwiedziny i komentarz ;* a ciastek już tych nie ma ;p

      Usuń
  6. takie minimalistyczne i pomysłowe wianki są najlepsze:)
    i ta radość że się samemu coś stworzyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak radocha była ;) no i wszystko tak jakby za darmo ;p

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...