piątek, 8 czerwca 2012

Słodko i sentymentalnie ...

Witajcie Moje Serduszka Blogowe ! 

Przepraszam, że mnie nie było ładnych parę dni  ( kłopoty z netem ;/ ) ale za to mam dla Was słodką pokusę ;)

Jakiś czas temu na spacerku z pupilem odkryłam niezwykłe miejsce...
słodki zapach wydobywający się zza drzwi nie pozwalał mi przejść obojętnie...


... zwłaszcza, że tuż przed samą furtką do tego niezwykłego miejsca zaprasza najmilszy kociak jakiego kiedykolwiek widziałam... 
kładzie się potulnie i prosi o to by pogłaskać go po brzuszku - taki słodziak  ;)...



Im bliżej podchodziłam tym bardziej kusił mnie ten słodki obezwładniający zapach ...

... wchodzę !
Wystrój przywołuję wspomnienia z dzieciństwa, i pachnie tak jak pragnę by zawsze pachniał mój dom... 
Wyjątkowość tej woni polega na połączeniu tradycji i miłości do wypieków. 
Tu wszystko smakuje " Jak u  Mamy " 
roladki, baby i beczki, zawijańce,  ptysie, ciacha, rogaliki, zawsze świeże i zawsze pyszne...



Tym razem wyszłam ze swoimi ukochanymi babeczkami z truskawkami ;)


 To naprawdę wyjątkowe miejsce , i wyjątkowe słodycze ;) 
Nie czuć w nich chemii , polepszaczy i spulchniaczy jak w tych beznadziejnych sieciowych cukierniach. 
Jeśli któraś z Was jest z Poznania (a  jeśli nie jest to po takie pyszności warto tu wpaść)   i jeszcze nie zna tego Bajecznie Słodkiego Miejsca to koniecznie przekroczcie próg Cukierni Elżbieta ;) eh aż mi ślinka cieknie na klawiaturę jak widzę te zdjęcia  ...

A wypieki naprawdę smakują jeszcze  lepiej niż wyglądają ;)

Dla Wszystkich zainteresowanych podaję adres 

Ul. Jesienna 4
Grunwald 61-001 Poznań, Wielkopolskie

Dodam tylko, że ogromną zaletą tego miejsca, że jest również otwarte w niedzielę ;) 
 codziennie jest otwarte 10-18
soboty 10-16
niedziele  10-15 
A w poniedziałki Cukiernicy mają labę i cukiernia jest nieczynna ;p 

Wybaczcie, że to tak trochę reklamą trąci, ale  musiałam się z Wami podzielić tym niezwykłym miejscem , no po prostu musiałam ;)
 Coś czuje , że tego lata nie zmniejszy się mój obwód w talii ;)

Całuski dla Was i miłego wieczorku Wam życzę ;****

Ps. Jeśli macie jakieś swoje ukochane i wyjątkowe miejsca, podzielcie się , są wakacje- pora zwiedzania i smakowania świata ;)

8 komentarzy:

  1. Łał ,ale smakowitości ! też nie przeszłabym obojętnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszowo jest i klimatycznie ;) a te łakocie śnią mi się po nocach ;p Pozdrawiam

      Usuń
  2. Oj, szkoda,że do Poznania mam tak daleko:)...napasłam oczy iwidokiem i poczułąm zapach tych słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh babeczki cieszą oczka i te truskaweczki ... mniam ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. oh tak Magdalenko, pyszności, niestety moje dżinsy tego nie rozumieją i coraz mniej w nich miejsca ;p Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. fajna i klimatyczna cukiernia.sama pewnie bym tam zajrzała jakby mnie zapach przyciągnął hehe ;-D dziękuje za miłe słowa otuchy.Nie mam zamiaru się poddać i dalej będę realizować swoją pasję.Nie mam pojęcia na jakiej podstawie oni przeprowadzają tam casting.przegladałam ich galerię i na prawdę czasami nie ma tam szału a cenią się jak nie wiem co ;/
    bardzo się cieszę ,że podoba Ci się moja biżuteria^^jutro mam dostawę towaru więc na pewno wrzucę jakieś nowości ;-)
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie poddawaj się ! nigdy w życiu ;) nie wiele na co dzień jest radości w stosunku do różnorakich zmartwień dlatego ważne jest by pielęgnować to co sprawia nam przyjemność ;) Będę Cię odwiedzać ;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...