czwartek, 14 czerwca 2012

Urodziny, urodziny mój szczęśliwy dzień ;)

Witajcie Kochane !

Jakiś czas temu miałam urodzinki , no niestety ;p 
Nie powiem które bo to w sumie nie ważne, skoro duchem się nie starzeje od szkoły podstawowej ;p  
Normalnie bym się nie chwaliła co dostałam w prezencie, bo zazwyczaj dostaje prezenty banalne ( jak np. wszystkie smaki ptasiego mleczka Milka ;p - i jak tu schuść?), ale tym razem było inaczej ;) 
to też się Wam chce pochwalić jednym z prezentów  ;)

Dostałam  ręcznie namalowany obraz , który właśnie dziś zawisnął na ścianie ;)


Obraz jest dość duży , a jak dla mnie to nawet bardzo duży ( ponad 80cm wysoki , a na prawie 60cm szeroki- wymiar z ramą)

Powieszenie tego dzieła było nie lada wyzwaniem, ale mój dzielny mężczyzna dał rade ;) 
Brawo dla Tomka !!!



Obraz namalowała moja siostra, która właśnie dziś założyła swojego bloga ( bo jej wierciłam dziurę w brzuchu, że wszystko do szuflady chowa i że blogowanie jest takie fajne ;P), dzięki temu również Wy będziecie mogły podziwiać jej działania ;)


Ogólnie to bardzo chcę Wam podziękować za to, że jesteście, że mnie odwiedzacie i komentujecie, dzięki Wam mój blog się rozwija i ja też się rozwijam ;)


Miłego dnia ;*


10 komentarzy:

  1. Nononono, prezent świetny tym bardziej, że zrobiony własnoręcznie! No i najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , ja Yoko często coś zlecam ;p bo bardzo lubię jej dzieła ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)
    Obraz przepiękny, zdolna rodzinka :) lecę na bloga siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Sówko ;) Yoko zdolniejsza ode mnie , tylko się ukrywa ;p Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. 100 lat i spełnienia marzeń !!
    Obraz przepiekny ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu! Tobie również wszystkiego najlepszego na każdy dzień, nawet bez okazji ;p ;* Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Jak mogłam przegapić... Pluję sobie w brodę!
    Spełnienia MARZEŃ!!!
    i samych marzeń spełniających się ♥
    Obraz BOSKI :)))
    rama jaka...
    Ja już miałam okazję dwa razy obchodzić osiemnaste hahaha - wcale się nie starzeję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dziękuje Maryś! oczywiście że się nie starzejesz ani na zewnątrz ani wewnątrz, choć i tak uważam , że zdziadzieć można bez względu na wiek ;p to postaram się ze wszystkich sił żeby zgnić mentalnie dopiero razem ze stanem faktycznym ciała- czyli jak mi światełko zgaśnie ;p

      Usuń
  5. twoja siostra ma wielki talent już zaglądam na jej bloga : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Patko! Koniecznie muszę jej to przekazać, ucieszy się z Twojej opinii ;) Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...