niedziela, 13 kwietnia 2014

jak uszyć kurę, koguta, kurczaka? - szablony

Dziś przygotowałam dla Was kilka szablonów do wykonania  wykroi kur i kurek wszelakich.


 Myślę, że mogą się przydać z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych jako ozdoba lub jako upominek na Zajączka dla Waszych Pociech :)
Swoją drogą święta za pasem a ja daleko w polu z przygotowaniami, dopiero co wzięłam się za porządki a gdzie te ciasta pyszne , sałatka warzywna uhuhuhu ....










Źródło: wszystkie szablony zostały wydobyte ze strony http://www.pinterest.com :)

Miłej niedzieli Kochani :*

14 komentarzy:

  1. Śliczne kuraki, tylko czasu brakuje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga kraciasta świetna :)) A inne też super :) Ja też daleko w polu z porządkami i resztą... :) Pozdrawiam i życzę super niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzeba będzie coś uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuraki świetne, fajny pomysł na prezent na tzw zajączka dla dzieciaków :)
    Co do porządków, ja wczoraj myłam okna i cały dzień mi na tym zeszło :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzory, kurka w niebieską kratkę spodobałami się bardzo. Juższukamodpowiednich materiałów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Skorzystam napewno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 6 super:)niestety tylko popatrzę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta kurka z kieszonką :) ale przed świętami już nie zdążę niczego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. :D to się zgrałyśmy, u mnie też dzisiaj kura ;)
    Ale się u Ciebie pozmienało :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. z kieszonką to mój faworyt, dzisiaj siadam do maszyny:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Może czas znów ruszyć z iglą w tan...bardzo się ostatnio rozleniwiłam:)
    Ściskam Kochana!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę do siebie ostatniego kurczaka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, dzięki za wygrzebanie i wstawienie wzorów :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...