sobota, 30 listopada 2013

kreatywne weekendy z dzieckiem: 3

Dziś będzie obrazkowo i inspirująco :)


Zabawy plastyczne są bardzo przyjemnie i relaksujące , dziś w ramach kreatywnego weekendu z dzieckiem mam dla Was kilka fajnych inspiracji  ;)

Dla maluszków a raczej dla Mam ;p






Dla dzieciaczków nieco większych  też wyszukałam kilka pomysłów, niektóre nawet już w klimacie Bożonarodzeniowym :














To by było na tyle, przepraszam, że dziś bez zabaw opisowych ale jestem po zabiegu chirurgicznym i zwyczajnie nie wysiedzę przy komputerze rana zbyt mocno boli ;(

Na kolejny kreatywny weekend postaram się zebrać kilka fajnych zabaw dla najmłodszych bobasków  bo myślę, że by się sporej części z Was przydały jakieś pomysły na to co można z takim małym dzieciątkiem zrobić aby się nie nudziło Wam obojgu :)

Miłego weekendu :***

10 komentarzy:

  1. Kochana, przede wszystkim życzę Ci szybkiego powrotu do zdrówka i pełni sił.
    Inspiracje wyszukałaś piękne, przeglądać i przeglądać można. Maluszka własnego niestety nie mam jeszcze... ale pracuje z małymi dziećmi i może coś mi się przyda :)
    Grilandę serduszkami na pewno kiedyś zrobię, pięknie wygląda... jeśli będę miała dla kogo.
    Kto ma maleństwo warto zawczasu odbić małą stópkę, tak szybko bowiem rosną te nogi... :)
    Buziaki, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pracuje nad swoim maluszkiem, póki co inspiruję ;)

      Usuń
  2. Gębusia Mikołaja już podprowadzona;) Pozdrawiam Cię, Kropko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :) Podobają mi się te odciski łapek i stópek :) Buziaki dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły! Ze starszakiem na pewno zrobimy jakieś fajne ozdoby świąteczne :) To życzę szybkiego powrotu do formy!! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybciutko ;-)
    A takie kolorowe stópki robiliśmy w ramach pierwszej laurki na Dzień Babci i Dziadka jak synek miał 4 miesiące - machał nóżkami tak dziarsko że poza laurkami i mama i tata byli cali kolorowi ;-) Pół łazienki też ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe takie rzeczy potem się wspomina długie lata :) Dziękuje :*

      Usuń
  6. swietne pomysly! najbardziej rozczuliła mnie ta kolorowa stópka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...