środa, 20 listopada 2013

yes man - czy to działa?

Stawiam sobie wyzwanie aby być bardziej na tak !
Ostatnio zbyt często w moich ustach pojawia się słowo nie, nie nie mogę, nie nie chcę , nie lubię , nie nie nie nie nie ....


A może omijają mnie przez to jakieś fajne doświadczenia :)

Ciekawe ile wytrzymam zanim znowu powiem nie ;p

 7 dni na tak - oczywiście wszystko w granicach rozsądku ;p

Jeśli ktoś też chcę spróbować zachęcam , jeśli chcecie zrozumieć o co chodzi zachęcam do obejrzenia filmu YES MAN



Masz wątpliwości czy potrzebne Ci takie wyzwanie ? 



Kto się przyłączy do mnie?

Relacje z mojego osobistego doświadczenia zdam za 7 dni  + 1 dzień na refleksje - czyli 28 listopada :)


Miłego dnia ;*



4 komentarze:

  1. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    A jeśli macie w domku jakąś małą księżniczkę to na Babylandii i dla niej znajdzie się ciekawa zabawa z pięknymi nagrodami :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie...
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnim czasem tez mnie jakaś depresja dopada i wszystko jest na NIE! Może to wynika po prostu z szybciej zapadającej ciemności- szczególnie, jak o 17" jest już środek nocy.... Może to dobry czas by tez powiedzieć sobie TAK TAK???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej sobie zadać pytanie, jak nie teraz to kiedy? :)

      Usuń
  3. Mmm ciekawie:) powodzenia i czekam na relacje:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...