środa, 6 listopada 2013

masaże czas zacząć

Biorę się za siebie , ostatecznie !




Widzę, że czas nie jest dla mnie łaskawy... stres i mało snu nie pomaga ;/
Kontur twarzy się obniżył,  oczy które i tak już mam głęboko osadzone wydają się bardziej w dołkach niż zazwyczaj...

Wniosek?

Pora więc na masaż :)  gdyż :
  • poprawiają krążenie
  •  skóra po masażu jest lepiej dotleniona
  • martwy naskórek zostaje usunięty dzięki czemu stosowane kremy są skuteczniejsze
  • poprawia się  jędrność skóry
  • spowalnia powstawanie zmarszczej
  • działa relaksująco, obniża poziom stresu
Mnie przede  wszystkim interesuje poprawa owalu twarzy i choć odrobinę skóry wokół oczu -wiem, że to zadanie będzie najtrudniejsze ale powalczę :)

Warto znać kilka zasad  wykonywania masażu, jeśli chcemy to zrobić same w domu :
  • przed masażem zmyć makijaż i wykonać peeling
  • nie robimy masażu na sucho , należy stosować krem lub oliwkę
  • ruchy wykonujemy od dołu do góry
  • masaż może być z początku delikatny a po chwili można zwiększyć nacisk - chyba ,że mamy cerę naczynkową wówczas tylko delikatny!

Wybrałam na początek taki masaż delikatny na oczy :



 A masaż na twarz taki:




Dodatkowo postanowiłam sobie narzucić kilka zasad  :



A Wy się masujecie w domu czy korzystacie z usług kosmetycznych?

Miłego dnia :*



20 komentarzy:

  1. Anuska ja tam nie widze zeby ci sie coś obniżyło wiec masuj sie dla przyjemności:)ja raz byłam pomasowac kregosłup to przez dwa dni chodziłam jak paralityk buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo ;* ja tak sprytnie robię zdjęcia i retusz, że nic nie widać ;p

      Usuń
  2. Ja zawsze sobie obiecuję, że zacznę działać nad twarzą, żeby na starość nie płakać nad rozlanym mlekiem.... ale w praktyce to wiadomo.... już prędzej zrobię sobie peeling i maseczkę.... taki standardzik. Ale ty dałaś mi do myślenia - w sensie, że nie wiele trzeba, a jakie potem mogą być efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że codzienne masaże to luksus dla tych co mają czas, ale nawet raz w tygodniu w weekend warto zadbać o siebie choćby dla przyjemności ;)

      Usuń
  3. lubie takie masażyki, które mogę sama wykonać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt mi nie wierzy ale ja sama sobie nawet włosy obcinam i farbuję... :) Wszelkie zabiegi, które tylko jestem w stanie wykonywać sama robię sama:) Trzymam kciuki, żebyś spełniła swoje postanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sama wszytko robię :), kupuje profesjonalne farby i sama się farbuje i obcinam , powiem szczerze, że rzadziej jestem niezadowolona z efektów niż u fryzjera gdzie co druga wizyta to porażka i wyrzucone pieniądze ;/

      Usuń
  5. Kochana:) ja tam nie widzę, żeby coś Ci było potrzeba, bo pięknie wyglądasz...., ale jeśli czujesz, że potrzebujesz to trzymam kciuki!:)
    Ja zamierzam się wziąć za ćwiczenia, bo też tak czuję, że będzie mi lepiej....!:)
    Buziaki Kropeczko:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ćwiczenia to moja zmora, chcę ale mi się nie chcę, najbardziej uparłam się na ćw na pośladki robiłam serie przysiadów nawet do 300 dziennie, efekty były fajne po ok 2 tyg ;) nogi też smukleją w udach, potem mi się znudziło i przestałam aż tak dużo robić, teraz robię przy szczotkowaniu zębów ok 50 przysiadów , dzięki czemu długo szoruje zębole i nie nudzę się robiąc przysiady ;p

      Usuń
  6. Powodzenia, a tak od siebie to polecam olejek ze słodkich migdałów lub jojoba - działa cuda! Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masaż to dobra rzecz pod warunkiem, że nie musisz go robić sama :) Nowy wygląd bloga zachwyca! Świetnie! :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieciaku ;) jesteś młoda i śliczna, buzię masz jak marzenie, więc się nie stresuj opadami dodatkowo. Masażyki wykonuj dla przyjemności i relaksu. Pozdrawiam serdecznie ja- ta co masaże by jej się przydały, ale jej się nie chce.

    Ps. mam nadzieję, że tym dzieciakiem Cię nie uraziłam, bo jest to słowo pełne serdeczności, no i może troszkę przepełnione zazdrością o Twój młody wiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no coś Ty, ja nie z tych co się obrażają ;) swoją drogą 30stka tuż tuż mi stuknie ;p nie jestem panikarą jeśli chodzi o wiek , mam tak - cieszę się ogromnie że mogłam tyle przeżyć i proszę o więcej , byle tylko zdrowie było ;)

      Usuń
  9. "Wory pod oczami" mam odkąd pamiętam, jakaś taka moja uroda, a mam dopiero 22 lata. Jak dla mnie to mało. Zasad nie stosuję bo próbowałam a potem stwierdzam, że życie jest jedno i nie mogę sie ograniczać i taki efekt jojo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, to tak jest albo ciągła walka albo chirurg, czasem jednak to nie takie proste akurat cienie i worki często są elementem naszej urody albo efektem stylu życia lub sygnałem od organizmu, że coś nie jest ok. Ale powiem szczerze, że masaże też pewnie wkrótce mi się znudzą ;p

      Usuń
  10. Ja tam nie widze by ci się cos tam obnizylo! wymyslasz! taka zgrabniutka, mlodziudka buzia, ale dobra, moze i ja swoje "zwisy" na brodzie pomasuje dzięki tobie, buziaczki na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za buziaki ;) oj kochana nie wierz zdjęciom , makijaż, obróbka ... hihi na żywo byś mnie nie poznała ;p

      Usuń
  11. Trzymam kciuki kochana za Twoje postanowienia :)
    Wierzę, że wytrwasz :)
    Ja mimo chęci zawsze znajdę inne rzeczy do zrobienia :/
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...