poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Lustereczko powiedz przecie ...

Witajcie !
Dziś krótko i na temat małego lusterka z IKEA , które w stanie surowym jest zapewne dobrze Wam znane ;) pojawia się od lat w wielu propozycjach kolorystycznych, zdobione na tysiące sposobów... , 
mnie również zainspirowało ;)
Lusterko przemalowałam na bogate złoto i odręcznie namalowałam wzory odcieniem kremowym, oczywiście użyłam do tego celu farb akrylowych. 
Teraz sobie wisi obok półki z biżuterią, perfumami i innymi bibelotami, ma dość praktyczne zastosowanie a mianowicie - ubieram przy nim kolczyki - bo przyznacie ,że wkręcanie malutkich kolczyków nad zlewem w łazience jest co najmniej ryzykowne ;p 

PS. zapraszam Was do części " Zrób to sam", która znajduje się na lewym bocznym pasku ( tak od połowy w dół) - dziś dodałam parę nowych inspirujących tutoriali. Zapraszam ;***

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne lusterko, szczególnie podoba mi się to, że przez farbę przebijają słoje drewna...po za tym bardzo lubię złotą farbę! :} Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) lusterko w małym koszcie a pasuje mi wszędzie gdzie je powieszę ;) kiedyś miałam je ozdobić serwetkami ale postanowiłam pomalować i wygląda na to, że decyzja była słuszna ;) Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje ślicznego, a raczej przystojnego Józefa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...