piątek, 3 lutego 2012

ptaszki czyli liga ulubieńców

Pragnę się z Wami podzielić moimi ukochanymi rękodziełami, które niemal zawsze mam na sobie.
Ptaszki wykonane z wełny czesankowej to wręcz mój znak rozpoznawczy  ;) obdarowałam nimi wiele osób
niestetynie wpadłam na to by zrobić im wszystkim zdjęcia przed wylotem z mojego gniazdka ;/



W swoich pracach staram się wzorować na naturze ale i abstrakcyjne modele  z pod igły czasem  mi wyszły.
Do wykonania takiego ptaszka nie potrzeba wiele filcu, całość filcowałam ręcznie bez form i wzorów , potrzebne są jedynie materiały takie jak gąbka igła do filcowania na sucho najlepiej cienka i gruba , ewentualnie średnia zamiast wcześniej wymienionych obu.
Ptaszki są w 100% mojego autorstwa, inspirowane jedynie naturą i ukształtowane przez moją wyobraźnie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...