czwartek, 6 czerwca 2013

Jak zrobić paczworkową poduszkę ?


 No właśnie JAK?
Obejrzałam parę filmików poczytałam kilka instrukcji w gazetach i Internecie, nabrałam apetytu na taką robotę.
W rzeczywistości jednak wyglądał temat tak:

Z początku nawet nieźle szło , wycięłam w miarę prosto

ale zszyłam już krzywo ;/


Co nieco udało się ukryć pod tasiemkami ;p



 Wiem , że ręczna robota nie musi być idealna ...
No ale Matko z Córką !!! Wszystko ma swoje granice ;p hahahah
 Raz zrobiłam i już wiem, że to nie dla mnie robota .

Miłego dnia ;****


14 komentarzy:

  1. świetnie Ci wyszło :) a motyw tej dziewczynki już kiedyś gdzieś widziałam, nie wiem czy w dzieciństwie nie miałam podobnej pościeli :D super podusia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motyw wycięłam z fartuszka który wykopałam w SH , ja byłam mała za czasów PRL i dobrze wspominam te skromne motywy ręczne robótki. Mam więc sentyment do takich motywów.

      Usuń
  2. Piękna, na zdjęciach wygląda na idealna,a dziewczynka skradła mi serducho!
    Ja też się zbieram do patchworku i jestem ciekawa jak mi pójdzie..ale zbieranie nadal trwa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez o ile w ogóle się zabiorę za to, to na pewno nie prędko ;p
      a dziewczynka jest urocza to prawda ;D

      Usuń
  3. e tam przesadzasz :)
    śliczna jest :)

    pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre słowo zawsze w cenie ;) ale ja swoje wiem ;p robota nie dla mnie to ;p

      Usuń
  4. fajnie wygląda...i rzeczywiście to jest robota raczej dla cierpliwych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie dla cierpliwych i wytrwałych. Nie dość, że pomierzyć trzeba to i równiusieńko co do mm zszyć wszystko bo inaczej to wyjdzie wszystko nie tak ;/ Także nie prędko się podejmę takich zajęć. ;p

      Usuń
  5. Wpasowałaś się idealnie w dzisiejszy temat WYZWANIA FOTO( senmai.pl) :)
    Chwalę Twe dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci wyszla ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...