czwartek, 9 maja 2013

W zakropkowanym mieszkaniu, nieplanowani lokatorzy...

Witajcie Kochani !


Zupełnie spontanicznie pojawiło się u mnie dwóch nowych lokatorów, imiona jeszcze nie zostały ostatecznie określone , dajemy sobie czas na bliższe poznanie się. Jeden jest moim wybrankiem a drugi mojej Siostry .
Chomiki są duże i dorosłe a żeby tego było mało to w dodatku są rodziną, tatuś z synem.
Są bardzo do siebie podobni, normalnie klony ;) Mieszkają razem bo kochają się nad życie, tulą się do siebie w dzień i w nocy, tatusiowi bardzo smakuje moja sałata , chciałam zrobić zdjęcie jak wcina ale tak szybko napakował sobie ją do polika, że aparat nawet nie zdążył pstryknąć ;p



Co tam u mnie jeszcze słychać .....

Piesiorka ma focha na to że tyle uwagi poświęcamy nowym lokatorom i nie daje się za kare fotografować ;p


a sałata i słodki groszek cieszą się słońcem na balkonie rosną jak szalone ;)







A ja powoli tworzę swój kącik zakupowy , już nieśmiało go otwieram , prawie pusty jest ale nie mogłam się już powstrzymać by Wam go pokazać ;)

Kliknij TU aby wejść

Gwiazdą otwarcia tego miejsca jest póki co jedyny przytulak o imieniu Felek.
Oprócz tej barwnej postaci są też inne drobiazgi w zakładce BROSZKI.
Zapraszam Was serdecznie ;)


Miłego dnia ;*


24 komentarze:

  1. o rany jaki kochany zwierzyniec!!!

    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziaki, uwielbiam chomiki ! własna sałata jest pyszna, nie dziwię się że tak mu smakuje... Felek jest świetny, życzę powodzenia w działalności sklepiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesio jest śliczny :) sałata słodki groszek mniemmmmm mi rośną pomidorki w doniczkach :D Kącik zakupowy super idę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przekaże piesie, ze się podoba mimo focha ;)

      Usuń
  4. Lubię chomiki. Samam mogłabym mieć jakiegoś w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to kochane stworzonka i towarzyskie ;)

      Usuń
  5. Myślałam, że to świnki morskie:) Fajny sklepik skombinowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah fakt są dość krągłe ale to chomiki bo chomikują ;p

      Usuń
  6. Cudne te zwierzaki. Ja mam niezaplanowane gniazdo na balkonie i lubię obserwować zwyczaje ptasie i jak malutkie staja się coraz większe i mądrzejsze. Pomysł z kącikiem zakupowym super. Życzę powodzenia, nieustającej weny i czasu na realizację. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje by nie zapeszyć ;) a z ptaszki muszą być przesłodkie , zazdroszczę widoku takich słodkich istotek ;)

      Usuń
  7. Chomiki giganty. Czy to napewno chomiki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomiki Syryjskie ale wypasione ;D no cóż takie już , nie wiem jak to poprzednia opiekunka zrobiła, ze są takie grube ale postaram się zapewnić im odpowiednią dawkę ruchu by nieco zgubiły choćby dla zdrowia ;)

      Usuń
  8. No proszę- ale się dzieje!!

    A co do chomików, to jak byłam mała zapragnęłam posiadać takowego. Wybrałam się do zoologicznego i zakupiłam, małego i rudego chomika. Później okazało się, że to chomiczka jednak jest i to nie sama, po tygodniu przyszło na świat 10 (!!!!) małych jak pół malutkiego palca, różowych i łysych chomiczków:)

    Całe osiedle zostało następnie obdarowane potomkami ;)

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra miała podobną historię , ale sprzedała gryzonie ;)

      Usuń
  9. Ho, ho, ho..ale się u Ciebie dzieje! Ja też zasadziłam sałatę, zioła, jarmuż i całą resztę...a co do nowych lokatorów to miałam chyba wszystkie możliwe gryzonie...od myszek, myszoskoczków, świnek morskich po szczury, chomiki...nawet miałam fretkę... Sama radość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z gryzoni to jedynie króliki, świnki i chomiki. Myszki mi trochę małe a szczury trochę zbyt się boje ze względu na ogon.

      Usuń
  10. Gratuluje maluchów i nowej inicjatywy! Będę trzymać kciuki za Ciebie i Felka :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Ci te cuda zielone pięknie rosną, jejuńku :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no rosną i rosną a chomiki je wpieprzają aż im się uszy trzęsą ;p

      Usuń
  12. masz super lokatorów,urocze dwie puchate kuleczki^^ kocham gryzonie.Kiedyś jak miałam królika to zeżarł mi plecy od fotela xD i gdyby nie te resztki w jego pyszczku ,pewnie by jeszcze strzelił uśmiech satysfakcji i spierdzielił xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te gryzonie:):):)
    A zieleninka też niczego sobie:)
    No i Gratuluję kącika:)
    Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...