czwartek, 23 maja 2013

Podróż w botaniczne zakamarki wilekiego miasta

Witajcie!

Mam dla Was kilka zdjęć z małej spontanicznej wycieczki gdzie?
Nie powiem może ktoś sam zgadnie hmmm?
Zapraszam do oglądania , dużo zdjęć dla wytrwałych czytelników . ;) 










Brama Torii


Brama Torii- zgodnie z japońską tradycją jej przekroczenie oznacza opuszczenie istniejącego świata i przejście w świat boskiej mocy. - zaryzykowałam i  przeszłam  O.o





















 Na niektórych zdjęciach udało mi się złapać Tomka ;p 
A chmury nas poczęstowały ładną ulewą i wróciliśmy nieco zmoknięci z tej wycieczki 
ale fajnie było ;)
Zdjęcia nie są najlepszej jakości bo robione telefonem ale i tak postanowiłam się z Wami podzielić wrażeniami  ;)

Skoro to czytasz to znaczy, że dobrnąłeś do końca tego posta - dziękuję Ci za uwagę ;)

Miłego dnia, pełnego miłości ;****


12 komentarzy:

  1. Pięknie tam... gdzie to ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wpadłam na to gdzie byliście:) co to za miejsce?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród botaniczny w Poznaniu ;) myślałam że ktoś z was tu był a widzę , że nie , więc może ktoś zwiedzi ;)

      Usuń
  3. ale piękne widoczki :) bardzo ładne zakamarki :) niestety nie wiem gdzie...powiesz? :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem powiem to Ogród botaniczny w Poznaniu ;)

      Usuń
  4. podreptałam za tobą zielonymi ścieżkami (uwielbiam takie klimaty), choć nie mam pojęcia gdzie to jest :) u mnie też dziś lało i burza i...grad i... tylko 10 stopni ciepła, brrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród botaniczny w Poznaniu , chyba mnie ta wycieczka podziębiła ;/ ale jak się nie szaleje to nie ma potem czego wspominać ;)

      Usuń
  5. Kropuś piękne miejsce można patrzeć godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się rozumie, a na dodatek wejście jest za darmo i można w sumie cały dzień ;)A jak Ci się podoba to zapraszam do Poznania do Ogrodu Botanicznego ;)

      Usuń
  6. Ale tam ślicznie ! muszę się wybrać 4 fotka drzewo no rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ogrody botaniczne, bardzo często bywałam w Warszawskim - i z racji obowiązków uczelnianych i z racji ukochania tego miejsca:) Twoja fotorelacja przywołała moje wspomnienia:) Te korytarzyki, chodniczki, winorosla i fontanny:) Świat jest taki piękny:)Nawet jak nas skropi deszczem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...