sobota, 3 września 2011

No to się zaczęło ...

Witam Cię Serdecznie !



Mam na imię Ania nie pochodzę z Zielonego Wzgórza , z malowniczo pięknej chatki - niestety też nie .

Nie jestem krawcową, malarką, rzeźbiarką  , artystą plastykiem .

Jednak od dziecka kocham tworzyć
 z czasem wszystko się starzeje , gubi niszczy...
Szkoda mi zapomnieć nawet tych niedoskonałych rzeczy małych i wielkich dzieł jakie wykonałam.

Dlatego powstał ten blog, zasadniczo  będzie on  "skrzynką" na moje dzieła ;)

  Wżyciu już jakoś tak mam , że nie chodzę na skróty , nie lubię gotowych rozwiązań ... Babcia zawsze  mówiła o mnie " Zosia samosia" bo zawsze miałam swoje rozwiązanie i nie lubiłam iść wytartym szklakiem, dlatego moje wytwory nie należą do perfekcyjnych kopi oryginału na podstawie instrukcji z opakowania , zazwyczaj powstały spontanicznie z potrzeby piękna lub chęci obdarowania bliskich osób czymś niepowtarzalnym ...



Na moim blogu znajdziecie  sporo moich wytworów, odrobinę, projektów DIY, szczyptę przepisów kulinarnych, i co nieco szczegółów z mojej codzienności.

Mam nadzieję, że będzie to miejsce do którego często będziesz zaglądać ;)

Wszystkiego Wspaniałego ;*


Kropka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...