sobota, 3 września 2011

Totoro- etui

O mały włos bym o Nim zapomniała ;/ a przecież, to ważny członek Rodziny i mieszkaniec mojej torebki od zeszłej zimy. Musze przyznać, że chłopak dzielnie się trzyma zważywszy na to, że czasem torebka mi się nie zamyka gdyż potrafię do niej wrzucać nawet masło, marchew i inne rarytasy, gdy nie mieszczą się już w mojej torbie ekologicznej! - a foliowym torbom mówimy STANOWCZE NIE ! ;P
Mój mały Totoro - Filcowany metodą na mokro i na sucho, ozdobiony filcem w arkuszach.Dla niewtajemniczonych Totoro to bohater ukochanej przez Japończyków i nie tylko, bajki produkcji Studia Ghibli." Mój przyjaciel Totoro"- polecam. Musicie przyznać, że z tym zezem rozbieżnym wygląda przesympatycznie ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...