poniedziałek, 9 marca 2015

Okazje ;)

Wiecie, że....

Śliczne półki w kształcie domków są już dostępne w nowej ofercie PEPCO, oferta ważna do 16 marca, a mi PEPCO otwierają 13 marca - liczę, że się jednak załapie ;)

link do gazetki GAZETKA PEPCO
Domki myślę fajne, nie tylko do pokoju dziecięcego, można je też przemalować na przykład na kolorki black & white ... - super są !!! ;)


Dla Wszystkich rodziców , jest fajna strona internetowa skupiająca promocje na produkty i akcesoria  dziecięce PromoBaby , często z niej korzystam i myślę, że warto czasem zajrzeć by zaoszczędzić parę groszy ;)

Miłego dnia Kochani 

Dziś poniedziałek - oby był miły!

Kropka

17 komentarzy:

  1. domki są niestety strasznie słabej jakości, chociaż no cena jest dość atrakcyjna. do przemalowania nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komentarz. Ja na żywo ich nie widziałam, muszę poczekać do 13stego ;) wtedy ocenię czy warto wydać pieniądze czy lepiej sobie odpuścić.

      Usuń
  2. Jak wszystko w pepco- jakość nie najlepsza... ale jeśli ktoś ma smykałkę do robótek ręcznych, to może być to świetna baza. Dzięki za cynk... muszę podjechać do pepco i zobaczyć na żywo ...

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam, widziałam i musiałam się powstrzymać od zakupów:) oczywiście wszytsko bym kupiła chętnie ale mieszkanie małe trzeba się opanować:) domki są fajne rzeczywiście trochę trzeba by je poszlifować ale ogólnie ok! a co do strony z promocjami dla maluszka to korzystam od dawna:) używamy pampersów i dzięki takim stronom sporo udaje się nam zaoszczędzić bo ceny pampersów czasem powalają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym opanowywanie doskonale cię rozumiem ;) My też ożywamy pampersów więc polujemy na promocje drogie ale cóż - trzeba to trzeba! Lepiej tak niż ciągle leczyć odparzenia ;/

      Usuń
  4. Już trzymałam w ręku... ale się powstrzymałam... będę szaleć już przy meblowaniu domu;) Co do stronki fajna sprawa wszystkie promocje w jednym miejscu:D
    Dzięki za namiary! Bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tez się powstrzymałam ;) Nie ma za co ;*

      Usuń
  5. dzięki za cynk mam nadzieję że też je zdobędę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za namiary na stronkę:) dobrze wiedzieć, że są takie miejsca, a nie jako ostatnia z blogów się wszystkiego dowiadywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że pomogłam ;) polowanie na okazje to drugi etat każdego rodzica ;p

      Usuń
  7. Ja kupiłam ten największy domek do pokoju córki i jestem z niego zadowolona. Może faktycznie zdarzają się jakieś gorsze sztuki, ja wybierałam spośród kilku i mój jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam ten największy domek do pokoju córki i jestem z niego zadowolona. Może faktycznie zdarzają się jakieś gorsze sztuki, ja wybierałam spośród kilku i mój jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, ze trzeba poszperać głębiej a nuż się trafi lepszy kasek ;)

      Usuń
  9. Ostatnia dostawa w Pepco była naprawdę atrakcyjna :).
    Ale ja wybrałam tylko szklaną deseczkę w geometryczne wzory :).
    Miłego dnia życzę!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają te półki! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...