środa, 20 lutego 2013

Z sercem na telefon, Ruda Gertruda i straszne rzeczy ...

Dziś tylko szybciutka prezentacja ostatnich mych szaleństw ;D

powstało etui już trochę bardziej wiosenne z chomikiem jedzącym truskawkę-chomik dzieło Yoko zrobiony wiele lat temu i zapomniany, tu wrócił do łask i myślę, że fajnie pasuje do nowego etui , to z resztą moje pierwsze szyte na maszynie etui więc nie jest idealne ale grunt, że pasuje tel , bo mogło być różnie jak się szyje na tzw "oko" ;p 


A teraz Ruda Gertruda z piegami oczywiście ;p


 niesamowita z niej modnisia  i pozowanie ma w jednym paluszku O.o o kurcze ona w sumie ma tylko 1 palec hahahahaha...

 Widzicie tą perełkową bransoletkę? Tomek się wyżył artystycznie i sam ją zaprojektował i zrobił dla Gertrudy i muszę przyznać, że bardzo ładnie mu to wyszło ;D


A teraz dwa zdjęcia dla ludzi o mocnych nerwach ;p

Coś ostano u nas jakoś kiepsko kaloryfery grzeją i mojej psince zimno więc uszyłam jej dodatkową kołderkę z mojej starej tuniki , wiem ,że dla niektórych może to być hardcor bo pies to pies ale mój pies jest 100% członkiem rodziny i dbamy o niego jak o każdego w tym domu. ;D 
Jakby ktoś pytał - tak moja psina sama się potrafi taką kołderką przykryć, łapie zębami przykrywa się i idzie spać ;D 

 a teraz kolejne straszne zdjęcie ;p

Oglądaliście horror Klątwa produkcji Japońskiej? 
Ja tak i jak zobaczyłam co zapychało nam zlew w łazience to pomyślałam, że skoro to moje włosy to powinnam być łysa ....
a jeśli nie to utknęła tam ta  straszna Japonka ....
O.o

ręce Tomka , który odpychając zlew został Bohaterem w swoim domu ;D



To już wszystko na dziś , dziękuję za uwagę ;D

Buziaki


43 komentarze:

  1. Kochana
    Jestem fanką Twoich szaleństw forewer!
    Brawa dla Tomka za odwagę :)
    Buziaki :*
    Miłego Dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć taką czuprynę jak Gertruda:)
    no i zdolna z niej psina:)moja to czeka aż jej kołderkę podniosę:)
    Mam nadzieje że u mnie japonka się nie zadomowi:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah no nie życzę Ci bo jak tak się stanie to będzie ja trzeba z obrzydzeniem wyciągać ;p

      Usuń
  3. łoj ale cuda mieszkają w zlewie. To jakieś stworki- potworki albo filcaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo no to mieliście lokatora na gapę w rurach :d

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa no i Panna jest śliczna, a ta bransoletka to cudna :d Brawa dla Tomka.
    A co do psa - tak jak piszesz, traktujacie go jak członka rodziny więc niech ma kołderkę. Ja psów nie lubię i się ich boje..ale co mi szkodzi, że ktoś je lubi!! I niech ma psina ciepłą kołderkę na zdrowie!! Swoją droga przecuna ta kołderka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bardziej boje ludzi niż zwierząt ;p brawa dla Tomka przekazane ;D

      Usuń
  6. Aaaa!!! Serio kojarzy mi się to z jakimś horrorem, tym o tej pełzającej, czarnowłosej, małej kobietce... brrrr ;)

    Nie wiem jak inni, ale ja wierzę, że psina umie korzystać z kołderki, a odnośnie ukrytych zdolności zwierząt: mój kot od dawna czai się na mój telefon, gdy tylko uruchamia się budzik i wierzę, że kiedyś nauczy się go za mnie wyłączać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo włosy faktycznie jak z horroru - kiedyś miałam podobną sytuacje :D etui jest śliczne, a kocyk dla pieska jeszcze bardziej uroczy - o te kochane maleństwa trzeba dbać :) mam ciocię o imieniu Gertruda...hmm w sumie fryzurkę ma nieco podobną - tylko nie ten kolor :D
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhha ;D a to fajną masz ciocię ;D pozdrawiam

      Usuń
  8. kołderka i etui sliczne:)A ostatnie zdjęcie fakt ,jak z horroru ,u mnie w brodziku pod prysznicem było podobnie;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolniacha... i wiesz co? Zadlądam do ciebie już od dawna i mogę śmiało powiedzieć, bez słodzenia, że fajnie się rozwijasz i robisz postępy we wszystkim, czego się dotkniesz. Super! I kolory dobierasz fajne, i szyjesz bardziej starannie, i porywasz się, na trudne rzeczy ( i wychodzą ). Ekstra!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokrowiec przeuroczy! Skoro taka dobra jesteś w przetykaniu zlewów to może jakieś diy jak przetkać zlew? :D:D:D tylko dla blogerek z długimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabym Tomka poprosić bo to on jest specem ;D

      Usuń
  11. Ostatnie zdjęcia straszne, ale dobrze znane przez każdą DŁUGOWŁOSĄ ;) Etui wyszło urocze. Psina zasłużyła na kocyk, skoro jej zimno, ale intryguje mnie ta kieszonka.... czyżby na psi pamiętnik ? ;)))))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah straszne ale prawdziwe ;D a kieszonka na przysmaki.

      Usuń
  12. cuda cudeńka etui - zazdraszczam :)))

    pozdrawiam ciepło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze mieć takiego bohatera w swoim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodka ta kołderka, ciekawe jak psiak to robi że się sam przykrywa ? zdolny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne to etui wyszło :) A chomiczek jest świetny, dobrze, że ponownie znalazł zastosowanie ;)
    Też się przymierzam do uszycia etiu, ale chyba poszaleję z filcem. Chociaż kto wie, teraz myślę tak a jak znajdę czas by usiąść i zrobić pewnie zmienię zdanie hehe.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. to etui schwyciło mnie za serce i trzyma! jakie słodkie! dobrej nocy Kropko!

    OdpowiedzUsuń
  17. etui jest urocze, rudzielec cudny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kropeczko, etui śliczne, a Gertruda piękna Modnisia...i bransoleta i komin...ostatni szyk mody, a i buzia sympatię budzi:)
    A Psince niech się dobrze śpi, mnie nie dziwi, bo Mendulski też członkiem Rodziny jest:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak, mój cute chomik idealnie pasuje do twojego pokrowca. Muszę wpaść zobaczyć telefon :D
    nie wiem już co pisać bo widzisz jak się zachwycam wszystkim, gdy przychodzę do Ciebie ;P LoFF JU ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne etui i Gertruda o imieniu jakże do niej pasującym :)
    Kołderki psiakowi sama zazdroszczę, hihi
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Getruda mnię na łopatki, nie wspominając o tej japonce w twoich zakamarkach rur :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ruda jest świetna a z piegami jej do twarzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do mnie, niespodzianka na Ciebie czeka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Panno Kropko :) Baner z ogłoszeniem losowania u Bombonierki czuje się zwolniony z obowiązku wiszenia na Twojej stronie, ponieważ zabawa właśnie się dziś zakończyła. Jak już zrobisz z tym porządek, zapraszam Cię po odbiór nagrody. Mam nadzieję, że się ucieszysz i podsypiesz kogutom od czasu do czasy trochę ziaren. Proszę o kontakt w celu, ażeby otrzymac od Ciebie dane adresowe. Pozdrawiam ciepło. Bombonierka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...