poniedziałek, 22 czerwca 2015

Cadny z Kropelką

Witajcie Kochani!

Czy U Was też tak pada i pada? 
Trochę smutna pogoda jak na lato prawda?

Co powiecie na osłodzenie atmosfery różowiutką mięciutką kropelką?
 



Zasady jak zawsze:

  1.  Zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie
  2. Dołączyć do obserwowanych Kropeczkowego bloga
  3. Polubić Kropeczkę na Facebooku <klik>
  4. Udostępnić na pasku bocznym swojego bloga powyższy banerek
  5. Nagrodą jest kropelka z jasno pudroworóżowego polaru wykonana własnoręcznie prze zemnie ;)
  6. Losowanie 26 lipca- w dzień moich imienin
  7. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski
  8.  Kto nie ma bloga, może spróbować szczęścia na Fb- po zasady kliknij TU 

Mam nadzieję , że Kropelka Wam przypadnie do gustu , kilka razy porządnie ukłułam się w palec- tak się starałam z całych sił  by była jak ze snu ;)

O tak słodkiego jak tu 


Ps. Marzy mi się Hani tak na kolorowo zaczarować w pokoju ;)

źródło

  Taka sama Kropelka bardzo Wam się spodobała w poście o puszystej prognozie pogody , kto nie widział to zapraszam TU


Zapraszam do zabawy!!!

Buziaczki;****

Kropka

9 komentarzy:

  1. Ładna Kropelka akurat na pierwszy dzień lata....bo leje cały dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie lej:( wpadam po kropelkę dla córeczki:) może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby takie ładniutkie mięciutkie kropelki spadały z nieba i sie do nas uśmiechały zamiast moczyć i ziębić to może nawet polubiłabym deszcz. A tak nie pozostaje mi nic innego jak zapisać sie na candy i czekać na wyniki również do moich imienin :)

    pozdrawiam, Ania

    p.s. Twoja Hania to śliczna dziewczynka, zdjęcie w wanience obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Haha złamałaś klątwę- 299 obserwatorów - teraz już będzie z górki do 1000 ;)

      Usuń
  4. Chętnie przygarnę Twoją kropelkę :) Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff, chyba mi się udało spełnić wszystkie warunki, żeby się ustawić w kolejce po kropelkę.
    Dla mnie to sukces, bo ja fejsbukowo niegramotna :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...