poniedziałek, 1 grudnia 2014

GRUDZIEŃ ;)

Mamy 1 grudnia ;) od dziś wszystko już zaczyna pachnieć świętami ;)
Zaczyna się adwent i moje ulubione roraty , na które uwielbiam chodzić wieczorami i patrzeć jak w oknach domów i mieszkań lśnią kolorowe światełka i świąteczne dekoracje.
Myślę o jakimś adwentowym stroiku , kalendarz adwentowy może za rok jakiś zrobię, w tym musi mi wystarczyć klasyczny czekoladowy kartonik z okienkami.

A tym czasem kilka propozycji adwentowych stroików z świecami na czas wielkiego oczekiwania.








Hm i co ja tu wymyśle? Chciałabym łatwy projekt i przejrzysty , może coś ze słoiczkami ...
To nie jest prosty temat ale coś wykombinuje ;)

A Wy macie już kalendarze  albo świece adwentowe- robicie sami czy kupujecie gotowe? 

Mamy poniedziałek więc miłego tygodnia Kochani!

Kropka

12 komentarzy:

  1. piękne inspiracje, uwielbiam takie klimaty - świece, migotanie, spokój i ciepło domowego ogniska. czekam na wynik Twojego kombinowania ;)

    u mnie dzisiaj i kalendarz i świecznik adwentowy.

    dobrego grudnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje.. i wiem, że trudno się zdecydować.. sama mam z tym problem.. ale wierzę, że wymyślisz coś wspaniałego!
    BUZIAK dla Ciebie i Maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się doczekać Twoich świątecznych dzieł ;)

      Usuń
  3. Najbardziej spodobał mi się ten ostatni pomysł - piękny w swojej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zwolenniczą adwentowych kalendarzy. Według mnie to nowa moda każąca dzieciom czekać, a za cierpliwość znów dostaną coś dobrego, słodycze albo prezent. Tak samo nie jestem za dekoracjami ponieważ wolę minimalizm. Chodż świece zawsze uwielbiałam i sama mam kilka słoików i szykuję się na następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz sporo racji, też nie lubię niektórych zwyczajów i staram się nie przesadzić aby to co najważniejsze w świętach najważniejszym zostało.

      Usuń
  5. też lubię ten czas :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Z deklaracjami jeszcze się wstrzymuję :) ale kalendarz adwentowy u nas już wisi :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wprowadzasz mnie w świąteczny nastrój... zabiegana, zwłaszcza ostatnio, z powodu tej ksiązki, jeszcze niczego nie odczułam, aż do dziś, gdy weszłam na twego bloga... zapachniało i też zaczynam mysleć o świętach... Wasze będą szczególne, bo po raz pierwszy z Hanulą kochaną... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że obudziłam w Tobie tą iskierkę ;) Za pewne to będą inne święta od poprzednich, rok temu mieliśmy 2 pogrzeby na dwa dni przed wigilią w tym roku liczę na więcej radości z nadchodzących świąt ;) Ściskam Cię mocno i jeszcze raz gratuluje książki ;*

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, pod swoimi wypocinami, dzięki temu możemy się lepiej poznać i wiem, że ktoś to jednak czyta - to naprawdę miłe uczucie!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...